ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik denk dat 99% van de Russen komt.Ik ga er vanuit da iedereen dit wel weet, en ook dat zoiets 2 kanten op werkt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat 99% van de Russen komt.Ik ga er vanuit da iedereen dit wel weet, en ook dat zoiets 2 kanten op werkt.
Wat minder denken dan jij
Sarcasme jong
Akelig ongelukkig die Russen, waarschijnlijk allemaal een slecht evenwicht door goede wodka.Het blijft grappig al die ''ongelukjes'' in rusland
![]()
Putin's Key Man in the Arctic Found Dead After Falling Overboard
The death of an energy executive follows other mysterious deaths of businessmen across Russia the past few years.www.newsweek.com
Dat is inderdaad het laatste waar ze nog mee kunnen dreigen vanuit het kremlin.ZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Ow.... van bevrijding naar de 3de wereldoorlogZeroHedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Ze zeggen daar zoveel. En ook al heel lang. Vroeger zeiden ze ook dat de ussr nooit uit elkaar zou vallen.Ze zeiden vanaf het begin al dat toetreding van UA tot de Navo instant WWIII zou zijn.
Wel een beetje bij de les blijven jongens
Ze zeiden vanaf het begin al dat toetreding van UA tot de Navo instant WWIII zou zijn.
Wel een beetje bij de les blijven jongens
Tov van wie of wat?Als ze Oekraïne nuken hebben we wel meteen een goede bufferzone.
Ik ga een grap niet uitleggen.

Dat is dan ook voor het eerst.

Ja zo werkt dat niet.maar als Oekraine dat aan de wereld kan leveren, heeft rusland niks meer te verkopen.
Af en toe denk ik weleens dat je wereldvreemd bent.. Oh wacht![]()