MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik mag toch hopen dat dit gespeelde propaganda is van Oekraïne, al denk ik dat het toch gewoon de huidige stand van zaken is aan ru kant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.545
Ik mag toch hopen dat dit gespeelde propaganda is van Oekraïne, al denk ik dat het toch gewoon de huidige stand van zaken is aan ru kant.

Nee joh. Een Russische officier filmt dit natuurlijk zelf om het vervolgens zelf op the interwebs te gooien.

Er zullen ook vast geen consequenties tegenover staan.

De premier maakte niet bekend wat het kabinet precies gaat uittrekken voor wapens of andere middelen. Het kabinet deelt informatie daarover slechts spaarzaam, om zo Rusland niet wijzer te maken dan nodig.

We hebben zelf niet veel meer om weg te geven. Onze defensie is slecht uitgerust. of er moet nog een opslag zijn met oude FN Fal's ergens

Waarschijnlijk sturen ze we speakers die het geluid "pew pew pew" maken, zoals onze eigen militairen op de hei ook doen...

Kra kra kra

De premier maakte niet bekend wat het kabinet precies gaat uittrekken voor wapens of andere middelen. Het kabinet deelt informatie daarover slechts spaarzaam, om zo Rusland niet wijzer te maken dan nodig.

We hebben zelf niet veel meer om weg te geven. Onze defensie is slecht uitgerust. of er moet nog een opslag zijn met oude FN Fal's ergens
Er is gelijk extra budget naar defensie gegaan toen rusland de oorlog begon.
Daar kunnen ze natuurlijk wapens van kopen en doorsturen naar Oekraine, op zich zijn er wapens zat te koop in de wereld.

Waarom wordt er steeds gezegd dat Poetin niet stopt na Oekraïne? Mooie vergelijking ook met Hitler subtiel wel van Rutte.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.552
Waarom zou ie wel stoppen als niemand hem tegenhoud?
Omdat hoe meer grond je verovert des te meer grond je moet verdedigen en des te groter dus je frontlinie wordt. Wat weer een verdunning van troepen aan het front betekent met de daarbij komende logistieke problemen.

Uiteindelijk stopt het zichzelf. Tenzij je de middelen en manschappen hebt.

@Spambod ben jij ook opgeroepen voor de mobilisatie? Of heb je naasten, die moeten aantreden?

Nee, in mijn directe omgeving niemand en ik zelf ook niet.

Wel hoor je natuurlijk van vrienden en kenissen dat iemand die iemand kent etc etc is opgeroepen…

We zien wel. Ik zelf ben niet bang of nerveus lol. Als ik word opgeroepen dan is dat zo. Ik ga geen verstoppertje spelen.

Nee, in mijn directe omgeving niemand en ik zelf ook niet.

Wel hoor je natuurlijk van vrienden en kenissen dat iemand die iemand kent etc etc is opgeroepen…

We zien wel. Ik zelf ben niet bang of nerveus lol. Als ik word opgeroepen dan is dat zo. Ik ga geen verstoppertje spelen.
Kerel jij hebt nog bang van je ex hier in nl daarom probeer je zo anoniem mogelijk te posten met je foto’s homo. En hoor hem eens praten lol.

Er is gelijk extra budget naar defensie gegaan toen rusland de oorlog begon.
Daar kunnen ze natuurlijk wapens van kopen en doorsturen naar Oekraine, op zich zijn er wapens zat te koop in de wereld.
Wat er daadwerlijk naar defensie is gegaan is nog peanuts. Dit voor Oekraïne komt ook niet ten laste van defensiebudget

Terug
Naar boven