XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Kerel jij hebt nog bang van je ex hier in nl daarom probeer je zo anoniem mogelijk te posten met je foto’s homo. En hoor hem eens praten lol.

Meestal negeer ik jou omdat je maar een mongooltje bent die ik moeilijk serieus kan nemen, maar aangezien je dit keer op keer aanhaalt wil ik er toch wel een keer op antwoorden:

Dit is een bodybuilding forum. Ik post foto’s van mijn fysiek, meestal in mijn log voor de mensen die het interessant vinden om mij een beetje te volgen. Voor de rest heb ik weinig behoefte om zaken zoals mijn uiterlijk en andere privédingen op een openbaar forum te zetten waar iedereen alles kan meelezen. Volgens mij is dat niet heel gek opzich.

Bovendien is mij homo noemen terwijl jij degene bent die herhaaldelijk teleurgesteld raakt als ik mijn gezicht blurr op foto’s op zijn minst tegenstrijdig, maar okay :P

Meestal negeer ik jou omdat je maar een mongooltje bent die ik moeilijk serieus kan nemen, maar aangezien je dit keer op keer aanhaalt wil ik er toch wel een keer op antwoorden:

Dit is een bodybuilding forum. Ik post foto’s van mijn fysiek, meestal in mijn log voor de mensen die het interessant vinden om mij een beetje te volgen. Voor de rest heb ik weinig behoefte om zaken zoals mijn uiterlijk en andere privédingen op een openbaar forum te zetten waar iedereen alles kan meelezen. Volgens mij is dat niet heel gek opzich.

Bovendien is mij homo noemen terwijl jij degene bent die herhaaldelijk teleurgesteld raakt als ik mijn gezicht blurr op foto’s op zijn minst tegenstrijdig, maar okay :P
waar is je zorro icoontje gebleven?

73F7B80C-9E98-4D60-ABBB-CD28DD17BF5B.jpeg

Waarom trouwens wachten tot je opgeroepen wordt. Beetje vent gaat uit zichzelf heen dan ben je een echte alpha. Maar goed verder geen speld tussen te krijgen

Laatst bewerkt:
Nord stream gesaboteerd?

Zag vandaag een filmpje van februari waar Biden aanhaalde dat ze die leidingen gingen stil leggen

Yep
1664287275042.png

Ik heb nu meerdere berichten langs zien komen van een succesvolle rivieroversteek ten oosten van Lyman aan de zuidzijde van het front daar. Nog niet officieel bevestigd, maar kan significant zijn als het waar is.
1664287586651.png

waar is je zorro icoontje gebleven?
Bedank hem gewoon voor het wisselen van dat foute teken :thumb:

Niet vergeten dat Spambot geen vrije wereld burger is, ook al houdt hij de schijn hoog.

@Spambod ... mocht je deze winter niet kunnen trainen en eten, weet dan dat je hier welkom bent.
Stay save. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.568
Yep
1664287275042.png

Ik heb nu meerdere berichten langs zien komen van een succesvolle rivieroversteek ten oosten van Lyman aan de zuidzijde van het front daar. Nog niet officieel bevestigd, maar kan significant zijn als het waar is.
1664287586651.png

Yanks hebben er een torpedo op geschoten?

Voor wie het nog niet snapt. De yanks willen Europa verzwakken.

Ja klopt, maar ook dr eigen land zie wat ze nu aan het doen zijn met die massa migratie daar. Sinds Biden er zit dacht ergens te lezen 2 miljoen mensen de grens over. Die pijplijn die ze daar dichthouden.

Heb jij ook de RT news app ?
Lachuh wot :D

Misschien moeten we er eens over nadenken of we lid kunnen worden van de Russische federatie :haha:
Stel je eens voor, koude voeten, nah... Dan liever geen vrijheid.

Ja klopt, maar ook dr eigen land zie wat ze nu aan het doen zijn met die massa migratie daar. Sinds Biden er zit dacht ergens te lezen 2 miljoen mensen de grens over. Die pijplijn die ze daar dichthouden.
Hij is nu president over 2 miljoen meer mensen. Dus heeft hij meer macht dan zijn voorgangers.

• #3.576
  • #3.577
De Russen kunnen gewoon de kraan dichtdraaien als ze willen. Maar hier is een heel stuk leiding weggeblazen. Het is ook geen kleine lekkage.

De yanks willen koste wat kost dat wij niet met de Russen in zee gaan voor gas. Europa moet zwakker. En dit grapje gaat grote gevolgen hebben deze winter, voor wie dat nog niet snapt.

Stel je voor, een Europees machtsblok dat samenwerkt met Rusland, onafhankelijk van de Amerikanen. De Duitse industrie en Russische grondstoffen. Dat laten ze no way gebeuren.

f**k Amerika.

Of denken jullie dat deze lekkage gewoon een toeval is. Ook toevallig vlak voor de winter, toevallig nu Rusland semi-mobiliseert.

Als we iets als lering uit de geschiedenisboeken kunnen trekken dan is het wel dat er in de geopolitieke verstandhoudingen helemaal 0,0 aan het toeval overgelaten wordt.

De Russen kunnen gewoon de kraan dichtdraaien als ze willen. Maar hier is een heel stuk leiding weggeblazen. Het is ook geen kleine lekkage.

De yanks willen koste wat kost dat wij niet met de Russen in zee gaan voor gas. Europa moet zwakker. En dit grapje gaat grote gevolgen hebben deze winter, voor wie dat nog niet snapt.

Stel je voor, een Europees machtsblok dat samenwerkt met Rusland, onafhankelijk van de Amerikanen. De Duitse industrie en Russische grondstoffen. Dat laten ze no way gebeuren.

f**k Amerika.

Of denken jullie dat deze lekkage gewoon een toeval is. Ook toevallig vlak voor de winter, toevallig nu Rusland semi-mobiliseert.

Ja man vind het zo bizar dat mensen niet kritisch kunnen nadenken. Waarom is er na de val van de muur geen groot 'vredig' eurazisch continent ontstaan. Waarom wel miljoenen (noord) Afrikanen en Alibaba's binnen geharkt? Waarom een trillende Merkel op het wereld toneel? Waarom doen onze 'leiders' exact het tegenovergestelde van wat ze moeten doen?

Terug
Naar boven