AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Je bent dat stukje geschiedenis vergeten waar Rusland de Krim illegaal annexeerde.

Dat was toch ook een reactie op de regime change en de daarop volgende genocide tegen de Russischtalige bevolking? Op de Krim is/was het percentage Russen het grootst.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.442
Toch niet zo vreemd,1 Sevastopol is strategisch veel te belangrijk voor Rusland.

Dat was toch ook een reactie op de regime change en de daarop volgende genocide tegen de Russischtalige bevolking? Op de Krim is/was het percentage Russen het grootst.
Dus t is opzich vrij legitiem om Amsterdam en Rotterdam te annexeren als Marokko zijnde?

Het is immers allemaal vrij simpel.

Zijde gij gehandicapt of doede alsof?
Dus je bent als Nederlander geëmigreerd naar Rusland (waar je een fan van lijkt te zijn), om je vervolgens op Brabantse wijze te uitten op een forum.

Identiteitscrisis much?
Alleen mannen worden gemobiliseerd. Dus een kwestie van jezelf identificeren als een vrouw en er is vervolgens geen vuiltje aan de lucht.
Dat dacht ik dus ook maarrrr:

Vrouwen zijn dus ook de pineut. Gelukkig identificeer ik mijzelf als non-binair. Wat dat betreft ben ik blij dat dit kan en mag in dit land en hoop ik dat anderen gaan strijden voor deze mooie westerse normen en waarden :)

• #4.449
Dus je bent als Nederlander geëmigreerd naar Rusland (waar je een fan van lijkt te zijn), om je vervolgens op Brabantse wijze te uitten op een forum.

Identiteitscrisis much?

Vrouwen zijn dus ook de pineut. Gelukkig identificeer ik mijzelf als non-binair. Wat dat betreft ben ik blij dat dit kan en mag in dit land :)
Ik identificeer mij als non-dienstplichtige..

Identiteitscrisis much?

Vrouwen zijn dus ook de pineut. Gelukkig identificeer ik mijzelf als non-binair. Wat dat betreft ben ik blij dat dit kan en mag in dit land en hoop ik dat anderen gaan strijden voor deze mooie westerse normen en waarden :)
Toch alleen maar de vrouwen die vanaf 1 januari 2020 17 zijn geworden? De oudere vrouwen toch niet?

Staan ze daar met een tank in de zoutmijnen :roflol:

1DEE6924-0757-4C1F-BCF6-B5E8CA27F173.png
Is dat niet Prigozhin in het midden?

Wat dat betreft kun je maar beter een huurlingenleger oprichten, dan ben je in ieder geval zeker van je positie. Soerovikin is na 2 maanden ook alweer vervangen als generaal

• #4.456

Net Battlefield.

Laatst bewerkt:
  • #4.457
Happy new year!

Is dat niet Prigozhin in het midden?

Wat dat betreft kun je maar beter een huurlingenleger oprichten, dan ben je in ieder geval zeker van je positie. Soerovikin is na 2 maanden ook alweer vervangen als generaal
Ja. Heeft wel guts om aan het front te komen.

Terug
Naar boven