Je bent een zieke vent.Jij past wel in het rijtje Trump, Bolsonaro, Biden, Zelenski, Poetin ….
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent een zieke vent.Jij past wel in het rijtje Trump, Bolsonaro, Biden, Zelenski, Poetin ….
Je suis Arminius.
You wish, gayboy.
Schattingen van onafhankelijke partijen in combinatie met het feit dat het aanvallen van versterkte posities, zoals bijv. Marioepol of Bakhmut, altijd meer levens kost dan het verdedigen. Volgens mij is de ratio gemiddeld zo'n 3:1 in het voordeel van de verdediging.Maar hoe weet jij aan welke kant de meeste doden vallen? Ben jij ze zelf gaan tellen?
Schattingen van onafhankelijke partijen in combinatie met het feit dat het aanvallen van versterkte posities, zoals bijv. Marioepol of Bakhmut, altijd meer levens kost dan het verdedigen. Volgens mij is de ratio gemiddeld zo'n 3:1 in het voordeel van de verdediging.
Maar ik ben het me je eens dat het niet mogelijk is om nauwkeurige inschattingen te maken. En dat geldt voor beide kanten.
Deze bijvoorbeeld: https://www.understandingwar.org/backgrounder/ukraine-conflict-updatesWie zijn die onafhankelijk partijen dan? Dat Britse instituut dat het Oekrainse leger voorziet van adviezen?
Kom op zeg.
Soledar is ondertussen (12 januari) inderdaad gevallen.Soledar is/gaat (bijna) vallen, benieuwd of Bachmoet ook gaat vallen in de komende maanden.
NSFW. Russische militair ambusht 2 UA militairen op 1 meter afstand.
Hij zegt ze eerst nog een aantal keer hun guns te droppen…
Past niet echt in het narratief dat elke Russische soldaat een meedogenloze moordenaar en vrouwenverkrachter is, maar okay.
Wel ernstig sicke beelden trouwens… gadverdamme. Van zoiets kom je toch nooit meer normaal terug in de maatschappij. Holy fucking shit
Wat zeggen de Oekraïners terug?Hij zegt ze eerst nog een aantal keer hun guns te droppen…
Past niet echt in het narratief dat elke Russische soldaat een meedogenloze moordenaar en vrouwenverkrachter is, maar okay.
Wel ernstig sicke beelden trouwens… gadverdamme. Van zoiets kom je toch nooit meer normaal terug in de maatschappij. Holy fucking shit
Wat zeggen de Oekraïners terug?
Ook niet slim om op dat moment een gesprek te beginnen. En dan dat getrek aan dat wapen. Ze aarzelen alle drie, de Rus is sneller van begrip.
Las ergens dat die “Svoi” zei en dat het “zelfde” oid wil zeggen
Las ergens dat die “Svoi” zei en dat het “zelfde” oid wil zeggen
Komt erg lullig over…Geldt dat voor alle oud Sovjetrepublieken?