Ik dacht van wel, maar kennelijk vind je dat ik de gevaren er van onderschat dus vertel mij jouw visie maat.Enig idee wat dat doet als je dat soort munitie gebruikt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht van wel, maar kennelijk vind je dat ik de gevaren er van onderschat dus vertel mij jouw visie maat.Enig idee wat dat doet als je dat soort munitie gebruikt?
Er is ook veel te lezen over de effecten van DU bij veteran en dat valt allemaal reuze mee.Is best veel over te lezen over o.a. in Irak waar het 20 jaar gebruikt is. Gevolgen bij kinderen etc.
Is het überhaupt een slim idee om daar oorlog te voeren, denk je dat een ontplofte tank geen milieuschade achterlaat. Of die nou tot ontploffing is gebracht m.b.v. DU of niet.En dan willen ze nu verarmd uranium gebruiken in de graanschuur van Europa? Slim idee..
Veteranen leven daar van het land? Baren daar kinderen?Er is ook veel te lezen over de effecten van DU bij veteran en dat valt allemaal reuze mee.
Nee, maar ze hebben wel stof van friendly fire ingeademd en hebben scherven in hun lichaam zitten.Veteranen leven daar van het land? Baren daar kinderen?
Maar ja, het is geen agent orange nee.
Hoe vaak heb je anderen de afgelopen tijd wel niet gewaarschuwd voor buitenproportionele angsten agv misinterpretaties van dergelijke studies.Een gedeelte van zo'n projectiel verandert in stof bij inslag.
Is best veel over te lezen over o.a. in Irak waar het 20 jaar gebruikt is. Gevolgen bij kinderen etc.Teratogenicity of depleted uranium aerosols: A review from an epidemiological perspective - PMC
Depleted uranium is being used increasingly often as a component of munitions in military conflicts. Military personnel, civilians and the DU munitions producers are being exposed to the DU aerosols that are generated. We reviewed toxicological data ...www.ncbi.nlm.nih.gov
En dan willen ze nu verarmd uranium gebruiken in de graanschuur van Europa? Slim idee..
Blijkbaar is alles geoorloofd wanneer het het Westen betreft.
Animal studies firmly support the possibility that DU is a teratogen.
Verarmd uranium is niet zo radioactief als de Russische officials en media je graag doen geloven. De deeltjes kunnen niet de huid penetreren, maar als je het binnenkrijgt is het natuurlijk wel schadelijk. De gebieden waarin wordt gevochten liggen de komende (tientallen) jaren vol met allerlei schadelijke stoffen die je liever niet binnen wilt krijgen. Die shells met verarmd uranium gaan niet de doorslaggevende factor zijn dat je in gebieden zoals in onderstaande foto's geen landbouw meer kan bedrijven.
![]()
![]()

Ik dacht weken geleden al gehoord te hebben dat de strijd rond Bachmoet zo goed als verloren was.
https://www.cnbc.com/amp/2023/04/06...re-exhausted-fighting-over-bakhmut-ruins.html
Hij zou gelijk kunnen hebben.Misschien even opzoeken waarom Rusland deze methode bewust gebruikt. O.a. Douglas McGregor heeft hier veelvuldig over gesproken in zijn gesprekken met Judge Napolitano. YT het maar.
Misschien even opzoeken waarom Rusland deze methode bewust gebruikt. O.a. Douglas McGregor heeft hier veelvuldig over gesproken in zijn gesprekken met Judge Napolitano. YT het maar.
Dat de Russen voorlopig Bachmoet gebruiken om Oekraïnse soldaten naar toe te lokken en ze daar te bestrijden en pas als het voorjaar goed is aangebroken serieus op te rukken.
Dat de Russen voorlopig Bachmoet gebruiken om Oekraïnse soldaten naar toe te lokken en ze daar tebestrijdenneer te maaien en pas alshet voorjaar goed is aangebrokende grond droog en hard genoeg is, serieus op te rukken.
Volgende winter?