AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik dacht dat ze meer kregen, maar het blijkt een paar $100mljn te zijn, de rest kochten ze gewoon.

Taiwan kan en zal nooit worden binnen gevallen. Eerder een regime change geforceerd vanuit China.
(korte uitleg: hele goede defensie gericht op een invasie, 2 miljoen Taiwanese vs 2,2 miljoen Chinese als het gaat om reservisten + active personnel , self sabotage raketten en chipfabrieken)
Ik ben op de hoogte van de goede defensie enz, maar als China wilt hebben ze overmacht. En inderdaad die chipfabriek is een belangrijk punt. Ik vraag me af of China het bij oefeningen houdt.

Wie betaalt bepaalt.

Whut, pravda ?

Whut, pravda ?

Wij spreken geen Russisch :p

Screenshot_20230411_212205_Teletekst.jpg

Wat een lulkoek dit ook… een kereltje van 21 uit een “reserveonderdeel van de luchtmacht” die eventjes top secret staatsinformatie van kantoor meeneemt? Hahaha

Dan vind ik de theorie dat Russische miljardairs collectief spontaan zelfmoord plegen door uit ramen te springen van 20 hoog nog aannemelijker.

Iedereen die aanneemt dat de documenten gelekt zijn, ik steek maar weer een kaarsje voor jullie op vanavond.. 'Omtzigt functie elders' :rolleyes:

Volgens Russische nieuwskanalen vernietigt het Oekrainse leger alle flatgebouwen in Artemovsk waar ze uit vluchten tijdens het terugtrekken. In sommige van die flatgebouwen zitten nog mensen in schuilkelders (die niet mee willen met Oekrainers maar letterlijk zitten te wachten op bevrijding door het Russische leger) en die worden dan dus gewoon mee opgeblazen. Vandaag schijnen 20 mensen zijn omgekomen op die manier.

Overigens moet je wel een aardige hekel aan je leven hebben als je daar al die tijd gewoon bent gebleven. Of je nu bij Rusland of Oekraine wil horen, pff

Begint rustig aan, met een close call op 1:00 en vanaf 1:50 totale escalatie.

Wij willen ook geen Oekraïners, wij willen Oekraïne. En een verzwakt Rusland biedt misschien nog wel mogelijkheden in de toekomst :D

Welke mogelijkheden? Plan jij op je oude dag een wapen op te pakken en richting Rode Plein te marcheren? Is de Alzheimer al in een dusdanig gevorderd stadium?

Terug
Naar boven