Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

En die Oekrainse schooljongens en huisvaders die van de straat worden geplukt en meegenomen naar een legerbasis hebben wel een degelijke opleiding wil je zeggen?

Iedereen is kanonnenvoer met de huidige technologie en manier van oorlog voeren. En al helemaal als je geen beroepsmilitair bent. Geldt natuurlijk voor beide partijen.

Maar ik kan je wel vertellen dat het Russische leger op minder dan halve kracht functioneert zolang ik nog gewoon thuis zit en een beetje rondhang op dit forum.
De meeste Oekraïners krijgen een opleiding in een westers land voordat ze naar het front gaan, daar leren ze onder andere met geavanceerde wapens omgaan.
Ik ben wel benieuwd wat de Leopards en Abrams gaan brengen in Oekraïne.

En dat het russische leger op halve kracht zou opereren zou ik ook zeggen als ik een rus was, maar ik zou het dan wel apart vinden dat ze hun doelen niet halen en niet genoeg mensen kunnen verzamelen om de oorlog even snel te beeindigen.

De meeste Oekraïners krijgen een opleiding in een westers land voordat ze naar het front gaan, daar leren ze onder andere met geavanceerde wapens omgaan.

En dat ze op halve kracht opereren zou ik ook zeggen als ik een rus was, maar ik zou het dan wel apart vinden dat ze hun doelen niet halen en niet genoeg mensen kunnen verzamelen om de oorlog even snel te beeindigen.

Is het niet allemaal geneuzel in de marge? Die paar duizend man die in Nato landen worden opgeleid in kwestie van weken/maanden. Die paar tanks die ze geschonken krijgen? Denken jullie nou echt dat dit het verschil gaat maken als de kill ratio nog steeds rond 1:7 ligt?

Is het niet allemaal geneuzel in de marge? Die paar duizend man die in Nato landen worden opgeleid in kwestie van weken/maanden. Die paar tanks die ze geschonken krijgen? Denken jullie nou echt dat dit het verschil gaat maken als de kill ratio nog steeds rond 1:7 ligt?
1:7, waar heb je die onzin dan vandaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.726
Zo'n opleiding duurt normaal een jaar of 2?
Op het tempo dat ze worden afgelachts gaan ze het nooit kunnen bijbenen.

Maar we gaan het zien tijdens het lente (tegen) offensief.

• Like
Waarderingen: Vonk
Waar wachten de Russen dan op?

FufVyTrWwAQNjdb?format=jpg&name=small.jpg
FucS37nWcAAJM31?format=jpg&name=small.jpg

Bijlagen

• FufVyTrWwAQNjdb?format=jpg&name=small.jpg
    FufVyTrWwAQNjdb?format=jpg&name=small.jpg
    36,6 KB · Weergaven: 7
Ik denk tot de aarde hard genoeg is voor manoeuvres op grotere schaal.
Mogen ze wel vaart gaan maken, Oekraïne had bijna Moskou aangevallen, op 24 februari 2023. Alleen maar om de oorlog naar de Russen te brengen.
Rusland mag de U.S.A. wel dankbaar zijn.

Mogen ze wel vaart gaan maken, Oekraïne had bijna Moskou aangevallen, op 24 februari 2023. Alleen maar om de oorlog naar de Russen te brengen.
Rusland mag de U.S.A. wel dankbaar zijn.
We mogen allemaal de USA dankbaar zijn, gelukkig staan wij aan de goede kant.

-Biden heeft Northstream2 opgeblazen-

Terug
Naar boven