MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ben benieuwd wat de nieuwe tanks gaan betekenen tegen de westerse tanks van Oekraïne. Ik had trouwens begrepen dat Rusland alleen nog maar t40 of t50 tanks had die in slechte staat zouden verkeren....
Vergeleken met het westen, verkeerd heel Rusland in een slechte staat.
Behalve als je tot de hofhouding van Putin behoort. Maar dan moet je wel je mond houden en ja knikken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.743

🤦‍♂️
Uitgerekend Israel, hoe hypocriet. Die hebben zelf ook geen enkel probleem met stukken land annexeren.

• #5.746
The Dutch Armata

Ben benieuwd wat de nieuwe tanks gaan betekenen tegen de westerse tanks van Oekraïne. Ik had trouwens begrepen dat Rusland alleen nog maar t40 of t50 tanks had die in slechte staat zouden verkeren....
Geen idee hoeveel operationele nieuwe tanks de russen hebben, maar de T-72 is iig niet echt een match voor de Abrams.

Wordt super sensationeel van commentaar voorzien, maar dat doet niks af aan de uiteindelijke cijfers.

En hoeveel Abrahams hebben ze inmiddels op de grond daar? Komt er ook een heel bataljon mee eigenlijk om die dingen te onderhouden en repareren etc?

En het is echt een loopgravenoorlog daar.

En hoeveel Abrahams hebben ze inmiddels op de grond daar? Komt er ook een heel bataljon mee eigenlijk om die dingen te onderhouden en repareren etc?
Volgens mij worden ze nog getraind, maar het doel is 31 Abrams met bijbehorende ondersteuning.

Verder nog >280 Leopard 1, 130 Leopard 2 en 14 Challenger
Het meeste is eind maart geleverd

• #5.753
Ik zou als Oekraïner niet graag in een M1 daar rondrijden. Flinke target op je rug.

De Russen willen er maar al te graag een paar slopen en de beelden online gooien voor propaganda doeleinden.

• Like
Waarderingen: Vonk
De Russen willen iedereen slopen die tegen hun is. Daarom snap ik niet dat er mensen zijn die de indruk wekken vóór Rusland te zijn.
Ze zijn compleet mong**l daar, zo ga je niet met mensen om.

De Russen willen iedereen slopen die tegen hun is. Daarom snap ik niet dat er mensen zijn die de indruk wekken vóór Rusland te zijn.

Nee hoe Amerika al 20 jaar oorlog voert en zich overal altijd mee bemoeit is wel iets om voor te zijn.

Hypocriet zooitje met elkaar. Laat Oekraïne hun eigen boontjes doppen. Ga niet tot doen als je het zelf niet kan oplossen.

Zelfde als met de gasprijs. Hebben we te danken aan Amerika. Die jagen hier al jaren op. En nu zagen ze hun kans schoon😂

Navalny is 8493739373936 keer gewaarschuwd en heeft juist de kans gekregen om buiten Rusland verder te leven na zijn vergiftiging. Duitsland was bereid hem asiel te bieden. Maar meneer wilde zelf per se terugkeren en werd gelijk bij aankomst op het vliegveld in de boeien geslagen. Wat voor een debiel ben je dan? Echtgenoot en vader van 2 kinderen… Hij heeft zelf gekozen voor dit lot. Kan daar geen medelijden mee hebben.

“zo ga je niet met mensen om”. Ken jij Julian Assange, bijvoorbeeld? Is toch precies hetzelfde?

Volgens mij worden ze nog getraind, maar het doel is 31 Abrams met bijbehorende ondersteuning.

Verder nog >280 Leopard 1, 130 Leopard 2 en 14 Challenger
Het meeste is eind maart geleverd

En hoeveel ammunitie hebben ze voor die tanks eigenlijk? Dacht dat inmiddels wel echt een probleem is geworden, of is dat inmiddels opgelost? Specifiek ging dat dacht ik over 120mm.
Ik hoop ook voor ze dat ze de logistiek etc., een beetje in orde hebben dan, anders zijn die tanks bij elke hit gelijk uitgeschakeld met het huidige systeem dat Rusland heeft geïmplementeerd.

Ben benieuwd of Rusland die hypersonische shit dan op grotere schaal gaat gebruiken zoals in begin maart een kleine demonstratie is geweest wat die dingen kunnen, toen ze er 6 afgevuurd hebben.

En hoeveel ammunitie hebben ze voor die tanks eigenlijk? Dacht dat inmiddels wel echt een probleem is geworden, of is dat inmiddels opgelost? Specifiek ging dat dacht ik over 120mm.
Ik hoop ook voor ze dat ze de logistiek etc., een beetje in orde hebben dan, anders zijn die tanks bij elke hit gelijk uitgeschakeld met het huidige systeem dat Rusland heeft geïmplementeerd.

Ben benieuwd of Rusland die hypersonische shit dan op grotere schaal gaat gebruiken zoals in begin maart een kleine demonstratie is geweest wat die dingen kunnen, toen ze er 6 afgevuurd hebben.
Voor de Challenger iig wel. Voor de andere tanks ook vast wel, het is andere ammunitie dan wat ze voor de artillerie gebruiken natuurlijk.

Navalny is 8493739373936 keer gewaarschuwd en heeft juist de kans gekregen om buiten Rusland verder te leven na zijn vergiftiging. Duitsland was bereid hem asiel te bieden. Maar meneer wilde zelf per se terugkeren en werd gelijk bij aankomst op het vliegveld in de boeien geslagen. Wat voor een debiel ben je dan? Echtgenoot en vader van 2 kinderen… Hij heeft zelf gekozen voor dit lot. Kan daar geen medelijden mee hebben.

“zo ga je niet met mensen om”. Ken jij Julian Assange, bijvoorbeeld? Is toch precies hetzelfde?
Jij bent als een vis, je hebt pas in de gaten dat je in het water leeft waneer je eruit gehaald wordt.

Ik had de tas wel ingepakt. Maar Navalny staat ergens voor.

Ik ken Julian Assange niet, maar hoe dan ook praat je de straf van Navalny er ook niet goed mee.

Terug
Naar boven