Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

Ik denk vaak heel zwart-wit en als dit echt waar is: “Niets mooiers dan je zoon te offeren voor de heilige oorlog van het Moederland tegen de invasie van het verdorven Westen” vind ik het niet erg om daar zoveel mogelijk zonen weg te vagen. Dan houden ze namelijk niet op na Oekraïne.

Geloof je dat laatste wat je schrijft nou echt? Iemand met jouw intellectuele capaciteiten zou toch beter moeten weten.
 
Geloof je dat laatste wat je schrijft nou echt? Iemand met jouw intellectuele capaciteiten zou toch beter moeten weten.
Ik woon toch in het verdorven Westen en heb een goed leven door te werken bij een Amerikaans bedrijf? Of houdt het verdorven Westen ergens op en gaat dat over in een ander Westen?
 
Heb ik ooit beweerd dat te zijn? Daarnaast is mijn opmerking slechts een reactie op moeders die hun zonen graag zien sterven om mijn bedorven wereld te verwoesten. Pleur er dan maar een paar bommen op, ik betaal wel of lever de napalm als daar behoefte aan is.
 
Zijn hier eigenlijk members die huurling in Oekraïne geweesr zijn ?
 
Zijn hier eigenlijk members die huurling in Oekraïne geweesr zijn ?
Nee, maar als ze tijdens de ISIS episode, net zoals tijdens de Koreaanse Oorlog (zie Vrijwilligerskorps voor Korea), vrijwilligers hadden geronseld was ik misschien gegaan. Maar goed, in 2014 was ik een 26 jarige jongeman. Zonder scrupules, of een verkapte doodswens, om bv. voor de Jezidi's mijn hoofd op het hakblok te leggen.
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar als ze tijdens de ISIS episode, net zoals tijdens de Koreaanse Oorlog (zie Vrijwilligerskorps voor Korea), vrijwilligers hadden geronseld was ik misschien gegaan. Maar goed, in 2014 was ik een 26 jarige jongeman. Zonder scrupules, of een verkapte doodswens, om bv. voor de Jezidi's mijn hoofd op het hakblok te leggen.
Enkel in de 90's in zaïre hier maar kan geen details geven
 
Wandel voor de lol eens door de Brusselse stationsbuurt, dan snap je waarom.
My god, wat heeft dat nu te maken met een oorlog in Oekraïne????? Echt waar, racisme is duidelijk een teken van domheid. Even ernstig, zien jullie zelf niet in wat voor een idiote bagger jullie uitkramen?
Omdat mannen sterven in Oekraïne zal dat land plots een salafistische staat worden? Jesus, het niveau is hier weer serieus aan het dalen.
 
Deze zag ik vanochtend ook al voorbij komen in een Russische Telegram chat. Holy fuck man.
En dit is het Westen, de meest ontwikkelde samenleving. Oh what a beautiful world :cool:
 
Na beraad de bezem erdoorheen gehaald en dit topic weer heropend. Bij deze het vriendelijke verzoek om on-topic te blijven (en niet steeds de randjes van wat nog misschien zou mogen op te zoeken).
 
Back
Naar boven