XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.641
Als je denkt dat dit in rep en roer zijn is, wat denk je wat er in sommige Arabische en Afrikaanse landen gebeurd als de broodprijzen stijgen?

Die 40 cent de kilo is procentueel een behoorlijke stijging. Veel meer dan de inflatie hier (en daar) en dat op iets wat veel grbruikt wordt.
Ze eten iets van 20 kilo per persoon per jaar. Dat is €8 per persoon per jaar.

Van alle gestegen kosten zou ik mij hier het minst druk om maken, maar ja, principe dingetje.

Ze eten iets van 20 kilo per persoon per jaar. Dat is €8 per persoon per jaar.

Van alle gestegen kosten zou ik mij hier het minst druk om maken, maar ja, principe dingetje.
Dat zijn gemiddelden, maar ik snap je punt.

Ik denk dat het vooral een gevoelskwestie is, zelfs iets simpel en basisvoedsel als pasta, bovenop... enz.
Wel leuk dat JIJ een bodybuilding gerelateerde vraag stelt.... maar dan op dit deel van het forum.

Graandeal heeft met name Egypte te pakken. Zij importeren 75% uit de 'oorlogszone'.
Zal betekenen dat er zo 60 miljoen arabieren in Cairo lastig gaan doen. Ze hebben namelijk al een voedseltekort door de net nieuwe dam in Ethiopië.

Graandeal heeft met name Egypte te pakken. Zij importeren 75% uit de 'oorlogszone'.
Zal betekenen dat er zo 60 miljoen arabieren in Cairo lastig gaan doen. Ze hebben namelijk al een voedseltekort door de net nieuwe dam in Ethiopië.

Aangezien Egypte maar wat graag bij BRICS wil aansluiten denk ik dat zij het Westen de schuld zullen geven.

oa bakkers hebben contract met Duitsland voor langere periode op vast tarief. Ik ga er van uit dat het met andere beroepsgroep/bereiders hetzelfde is. in 2021 importeerden wij wel veel mais uit Oekraïne

Ik had begrepen dat Egypte financiële steun krijgt van de VS wat ze ook niet kwijt willen. Dus best lastig denk ik om daar iets over te zeggen.

Ja dat heb ik ook meegekregen.

Het blijft een bijzondere tactiek om alle landen in de wereld geld te geven zodat ze doen wat jij wil terwijl de helft van je eigen bevolking letterlijk vercrackt op straat ligt te spacen in hun eigen schijt.

Het moet vast een heel trots gevoel geven om Amerikaan te zijn.

Het blijft een bijzondere tactiek om alle landen in de wereld geld te geven zodat ze doen wat jij wil terwijl de helft van je eigen bevolking letterlijk vercrackt op straat ligt te spacen in hun eigen schijt.

Zou er zelf niet willen wonen.

Heel ziek die filmpjes van die zombie wijken/delen van staten inderdaad . Maar in Nederland is er ook genoeg armoede (niet zo ernstig als daar), maar Nederland heeft ook andere prioriteiten dan het eigen volk....

Heel ziek die filmpjes van die zombie wijken/delen van staten inderdaad . Maar in Nederland is er ook genoeg armoede (niet zo ernstig als daar), maar Nederland heeft ook andere prioriteiten dan het eigen volk....
De klein zoon van Robert de Niro is ook overleden aan fentanyl.

De klein zoon van Robert de Niro is ook overleden aan fentanyl.

Dus? Lekker belangrijk dat het de zoon van een bekend iemand is. Volgens mij zijn er inmiddels al meer dan 500.000 opioid doden op de teller. Zie ook de mega rechtszaak tegen o.a. Johnson & Johnson;

1689771282173.png

Ik bedoel meer dat het dus iedereen treft in Amerika en niet alleen de armen.

Ik weet dat het een serieus probleem is.

Ahh zo, ja dan begreep ik je verkeerd, my apologies sir.

Denk dat het juist veel voorkomt bij de rich en famous ook, naast inderdaad de mensen die in of rond de armoede leven.

• Like
Waarderingen: vntl
Ahh zo, ja dan begreep ik je verkeerd, my apologies sir.

Denk dat het juist veel voorkomt bij de rich en famous ook, naast inderdaad de mensen die in of rond de armoede leven.
Ik dacht ergens dat mensen met meer geld ook meer waarde hechten aan de kwaliteit maar zo te zien was ik naïef :o

Ik dacht ergens dat mensen met meer geld ook meer waarde hechten aan de kwaliteit maar zo te zien was ik naïef :o
Vaak zijn ze verslaafd aan "betere" drugs, komen ze er mee weg, vervallen niet in armoede, kan er een dure afkickkliniek betaald worden en mooie nieuwe neptanden.

Zie ook: Hunter Biden

Helaas wordt echt alles in Amerika gelaced met Fentanyl. Er zijn ook al een hoop bekende rappers aan een overdosis overleden terwijl ze dit niet bewust gebruikten.

• Like
Waarderingen: Vonk
Nog gevaarlijker dan Wagner aan de Poolse grens, is deze gespot aan de kust van de Zwarte Zee.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven