- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Context of link, snap er geen hol van

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar heeft de 'uitlokking' een gezicht gekregen. 2014.
Daar heeft de 'uitlokking' een gezicht gekregen. 2014.
Voor vakantie toch?Oekraïne troepen zijn vanmorgen geland op de Krim. ( cape tarkhankut)
Vrolijke onafhankelijkheids dag.
Eens!Ahh zo. Ik weet niet beter dan dat Biden en Nuland daar de drijvende kracht achter waren, die Verhofstadt is niets meer dan een trekpop.
Vakantie in eigen land.

Waarschijnlijk werkvakantie.
Beweert de Russische media dat?Prigozhin wordt in western MSM nu neergezet als een soort oppositieleider / vrijheidsstrijder die door de despoot Putin uit de weg is geruimd![]()

Ik dacht dag Poetin Oekraïne wilde denazificeren. En daar gebruikt hij o.a. de Wagner groep voor die door deze man is opgericht.
![]()
PORTRET. Nog bloeddorstiger dan Prigozjin: wie was Dmitri Oetkin, de beul van Wagner?
Jevgeni Prigozjin, de voormalige leider van de Russische Wagner Group, is woensdag om het leven gekomen bij een vliegtuigcrash nabij Moskou. Bij de crash overleed ook Wagner-oprichter Dmitry Oetkin die volgens Rusland-expert Bruno Beeckman nog gevaarlijker en bloeddorstiger was dan Prigozjin...m.nieuwsblad.be
Juist. Met boeven vang je boeven.If you cant beat them join them?
Of it takes one to take another one out?
Als je die toespraak ziet van Wobke, denkt dan niemand; Ik wil niks met dat gelul te maken hebben ?
Dat zoń lul de behanger ook nog ons in Europa gaat vertegenwoordigenDaar heb ik geen toespraak voor nodig bij die pannenkoek.