XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

1693589147139.png

Vandaag meer dan ooit zijn onze nieuwszenders bronnen van desinformatie en propaganda.

Zelensky is geen vogel, hij is van karton.

Hebben jullie het interview van Tucker Carlson met Orban gezien? Net ff geluisterd en ik vond het wel chill. Die kerel kwam heel goed en sympathiek over. Heil Orban

Logisch.
Hij is net als Putin ook een autocraat.

Waarschijnlijk halen @Vonk en @Spambod hun gevoelens door elkaar. Als ze iemand mogen, zijn ze eigenlijk jaloers op die persoon. Das ziekelijk jongens.

Lekker aan het labelen weer Ron?
Luister nou gewoon eens naar de inhoud in plaats van mensen altijd weg te zetten in een hoek. Er komen meer wijze woorden uit Orban in 30 minuten dan uit Biden in een heel jaar. Dus als je dan zo graag wilt labelen;

Seniel | Niet Seniel

Ben het wel eens met eigen volk eerst, maar dan moet eigen volk niet alleen je eigen rijke vriendenkring zijn. Mooi dat ze de Hongaarse cultuur hoog houden, maar investeren in hun eigen jeugd die nu massaal het land verlaat zou slimmer zijn. Etc,etcetera en nog een keer etc.

Jullie lijken alleen te zien wat je wilt zien, niet wat er gebeurt.

Ben het wel eens met eigen volk eerst, maar dan moet eigen volk niet alleen je eigen rijke vriendenkring zijn. Mooi dat ze de Hongaarse cultuur hoog houden, maar investeren in hun eigen jeugd die nu massaal het land verlaat zou slimmer zijn. Etc,etcetera en nog een keer etc.

Jullie lijken alleen te zien wat je wilt zien, niet wat er gebeurt.

Je doet allerlei aannames op basis van het feit dat ik zeg dat ik hem wel mag. Je hebt geen idee waarom dat zo is en waar ik dat op baseer.

Ik mag hem liever dan een hele hoop westerse leiders, ongeacht of sommige dingen nu wel of niet door de beugel kunnen. Daarom zeg ik ook niet dat ik hem adoreer, of zou wensen als premier (alhoewel, liever orban dan timmerfrans), maar gewoon dat ik hem wel mag. Puur op basis van zijn verdiensten in de EU, zo’n beetje het enige tegengeluid wat er bestaat, al jarenlang.

Terug
Naar boven