Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Beschamend.

Zegt toch genoeg over Russische slachtoffers van de vredesmissie.
Ergens lijkt het erop dat Oekraine niet bij Rusland wil horen.

Er staat ook nergens dat het dodelijke slachtoffers zijn. Slechts uitgeschakeld, gewond, gevlucht, gevangen genomen etc.

Waar denk jij dat die eerste soldaten, het beroepsleger, zijn die Oekraine zijn binnen gevallen? En de tweede Russische mobilisatie golf, met de criminelen waar zijn die jongens?
Nu de derde golf met dienstplichtigen?

Anders kijk je deze even:

Ja, ik begrijp dat die zijn uitgeschakeld, gewond gevlucht enz. En ik kan best geloven dat het aantal kan kloppen, maar dat was niet mijn punt 😉.

1716666739093.png

Heeft Putin niet een vermogen van 2 triljard ofzo?

Is dat dan niet de hoogst 'betaalde' acteur/leugenaar/megalomaniac/moordenaar/oorlogsmisdadiger/crimineel?

Ja, maar in dollars is dat gewoon Rusland BBP.
Dus maar 5% van het BBP per jaar, dat is voor dictator begrippen nog relatief mild.

Maar volgensmij roebel indd.

Ik heb ook 100 miljard UDS wel eens lang horen komen.

Maar aangezien hij niet bepaald eerlijk is over dat soort dingen is het lastig te zeggen.

De hoogste schatting die ik weleens voorbij heb zien komen was dacht $200 miljard door Forbes.

Speigeltje spiegeltje aan de wand..

1716976701646.png

Speigeltje spiegeltje aan de wand..

1716976701646.png
Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
Wie is de democraat in het land ?
d*ck the hardliner
Spiegeltje Spiegeltje aan de wand...
Wie is de psychopaat in het land ?
Dat enge mannetje, Vladimir met steeds minder vrienden

Tuurlijk kan dit eruit.
Net als tic toc, te Chinees.

Daar hebben onze Europese kinderen geen behoefte aan. Alleen weten ze dat nu nog niet.

Maar dan is het vrije Westen toch helemaal niet meer vrij, als je platforms die niet / moeilijk te beïnvloeden zijn gaat blokkeren?

Is het meer vrij als je dictaturen, zoals China en Rusland, staatspropoganda op je bevolking en specifiek de kinderen uit die bevolking laat uitoefenen, die gemaakt is om ze te indoctrineren en politieke mening te sturen, via apps als TikTok?

Of is het meer vrij als je die apps verbied?

Dammed if you do and dammed of you don't kwestie natuurlijk, maar wel legitieme vraag.

Terug
Naar boven