MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Alhoewel, dan moet je ook een eigen plek hebben om op te stijgen.

En bij nader inzien is het misschien niet slim om zonder toestemming te gaan vliegen als het luchtafweer in volle gang is.

Dus ehhm, ja..

Ik weet niet hoe jij denkt binnen 1 a 2 uur in Londen of Berlijn te komen maar ik geef je een goede 0.0% kans.

Alhoewel, dan moet je ook een eigen plek hebben om op te stijgen.

En bij nader inzien is het misschien niet slim om zonder toestemming te gaan vliegen als het luchtafweer in volle gang is.

Dus ehhm, ja..

Ik weet niet hoe jij denkt binnen 1 a 2 uur in Londen of Berlijn te komen maar ik geef je een goede 0.0% kans.
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Ron nuchter sneller is dan Usain Bolt op speed...

Bijna een eigen vliegveld :D
Berlijn geht mit dem wagen.

Mit dem wagen kan jij vliegen?

Of ga je met de auto over de wegen naar Berlijn? (9-6 uur onder goede omstandigheden trouwens afhangkelijk van waar in NL je woont).

Hoe precies denk je dat je met de auto nog ook maar ergens komt als er daadwerkelijk nukes deze kant op komen :roflol:

Je mag blij zijn als je er met de motor doorheen komt en dan rij je waarschijnlijk nog geen 30kmh gemiddeld.

Ik zie in zo'n geval voor mij eigenlijk maar 2 opties, uitgaande dat je inderdaad 1 uur hebt.

1: Thuis blijven
- Alle kranen laten lopen en zo veel mogelijk schoon water opvangen.
- Alle ramen en luiken dicht, gordijnen dicht en alles dichtplakken waar mogelijk, zowel kieren als onbedekt glas.
- Alles met een accu aan het aan de lader leggen.
- Onder de massief houten tafel gaan zitten met alle kussens van de bank er tegenaan.
- Hope for the best.

2: Vluchten:
- Koffers van de motor volgooien met water, beetje kleding, goud en geld, high kcal eten, basic gereedschap, powerbank, slaapzak.
- Motor voltanken om de hoek, niet betalen gewoon gaan. Indien mogelijk paar liter extra meenemen in de koffers.
- rekening leegpinnen.
- Mach jesus richting het noorden. Verkeersregels bestaan niet, zolang er geen chrash is gaat het goed. Topsnelheid is niet belangrijk, blijven bewegen wel. Buitenwegen en vooral fietspaden hebben voorkeur over snelwegen.

Maar beide gevallen zal geluk de grootste factor zijn.

Ik woon wel echt maximaal kut voor zo'n situatie. Vlak bij havens, brandstofopslag, belangrijke industrie en ten westen alleen maar water.

Laatst bewerkt:
Ik zie in zo'n geval voor mij eigenlijk maar 2 opties, uitgaande dat je inderdaad 1 uur hebt.

1: Thuis blijven
- Alle kranen laten lopen en zo veel mogelijk schoon water opvangen.
- Alle ramen en luiken dicht, gordijnen dicht en alles dichtplakken waar mogelijk, zowel kieren als onbedekt glas.
- Alles met een accu aan het aan de lader leggen.
- Onder de massief houten tafel gaan zitten met alle kussens van de bank er tegenaan.
- Hope for the best.

2: Vluchten:
- Koffers van de motor volgooien met water, beetje kleding, goud en geld, high kcal eten, basic gereedschap, powerbank, slaapzak.
- Motor voltanken om de hoek, niet betalen gewoon gaan. Indien mogelijk paar liter extra meenemen in de koffers.
- rekening leegpinnen.
- Mach jesus richting het noorden. Verkeersregels bestaan niet, zolang er geen chrash is gaat het goed. Topsnelheid is niet belangrijk, blijven bewegen wel. Buitenwegen en vooral fietspaden hebben voorkeur over snelwegen.

Maar beide gevallen zal geluk de grootste factor zijn.

Ik woon wel echt maximaal kut voor zo'n situatie. Vlak bij havens, brandstofopslag, belangrijke industrie en ten westen alleen maar water.

Maar verder voel je je wel lekker?

Na 2 jr Rusland.

Mwa ja Rusland heeft waarschijnlijk wel genoeg liggen om Nederland helemaal naar de getver te nuken.

Alleen wat winnen ze er mee?
In een echte oorlog wordt eerst de communnicatie uitgeschakeld en daarna infra en wat hebben wij in Holland:

Nogal wat wapens vescheept via de havens van Vlissingen en Rotterdam.

• Like
Waarderingen: GruX

Heel artikel en onderaan het artikel

Reactie Poetin: ‘Onzin’​

De Russische premier Vladimir heeft inmiddels indirect gereageerd op de uitspraken van Goeroeljov. Tijdens een interview met internationale media deed hij de gedachte dat Rusland op uitbreiding is gezind en ook een Navo-land zou willen aanvallen als ‘onzin’.

😆

Heel artikel en onderaan het artikel

Reactie Poetin: ‘Onzin’​

De Russische premier Vladimir heeft inmiddels indirect gereageerd op de uitspraken van Goeroeljov. Tijdens een interview met internationale media deed hij de gedachte dat Rusland op uitbreiding is gezind en ook een Navo-land zou willen aanvallen als ‘onzin’.

😆
Jammer, na het winnen van GL/PVDA mag er wel een bom op

In een echte oorlog wordt eerst de communnicatie uitgeschakeld en daarna infra en wat hebben wij in Holland:

Nogal wat wapens vescheept via de havens van Vlissingen en Rotterdam.
Ja dat snap ik wel, tuurlijk zou de infra van west Nederland iets belangrijks zijn om uit te schakelen in een Ruslans-NATO oorlog.

Alleen waarom zou Rusland in hemelsnaam een Rusland-NATO oorlog beginnen door Nederland aan te vallen?

Bij Oekraine dacht Putin nog in de volle overtuiging dat ze dat wel even snel zouden fixen, maar dat valt nogal tegen.

Ik denk dat ze nu zelfs daar bovenin de Kremlin wel begrijpen dat Rusland zo'n oorlog niet kan winnen en het letterlijk miljoenen Russen het leven zou kosten.

Hahaha ja dan zijn we zo weg. Toch iets meer bijdragen aan die NAVO. Het zal er op uitlopen dat binnen nu en een half jaar de door russen bezette gebieden worden ingelijfd (donetsk, de krim e.d.) en dan is het hoop ik klaar.

En een sterk volksleger bouwen.
1717854393663.jpeg

Terug
Naar boven