XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ff doorspoelen naar 10.44 Ron, Thierry is niet de enige die verstand van geo politiek heeft. 2014.

Ff doorspoelen naar 10.44 Ron, Thierry is niet de enige die verstand van geo politiek heeft. 2014.

Farage is veel verstandiger dan TB, genuanceerder ook, maar dat zit niet in jouw fragment.

Deze is ook leuk, right back at ya, BoJo...

Heeft Thierry je vriendin of vriend geneukt? Begint wel op zoiets te lijken nu man..

Heeft Thierry je vriendin of vriend geneukt? Begint wel op zoiets te lijken nu man..
Hij is voor mij nogal van een voetstuk gevallen, valt het op?

Ik stond helemaal achter het Oekraïne-referendum en in het begin van FVD als partij leek het mij een mooie aanvulling in het politieke spectrum.

Maar hij vist nu politiek in een heel andere vijver, omringt zich met ja-knikkers en is alleen uit op eigen gewin.

Hij is voor mij nogal van een voetstuk gevallen, valt het op?
Nogal.

Je zal wel moeten met een nieuwe partij om niet constant aan interne machtstrijd ten onder te gaan. Zie PVV, als je het over ja knikker hebt en ex LVP die ten onder is gegaan.

446772804_762471066067260_5426400493031433764_n-667594f897674__700.jpg

🫣

Onderdeel van die afspraak was ook dat ze neutraal zouden blijven en dus niet een alliantie van de vijand joinen, he Hell.
Ah, dus Oekraine heeft zich wel aan de afspraak gehouden.

Maarja, het is natuurlijk ook niet dat Rusland in de laatste jaren al meerdere keren op dezelfde manier weer heeft bewezen aan de foute kant van de geschiedenis te staan.

Oh wacht.

Inderdaad, gewoon smerig van Rusland.
Of dom van Oekraïne. Wat overigens ook niet echt het braafste jongetje van de klas is, corruptie ten top.

Uiteindelijk zijn er alleen verliezers in het hele verhaal. Nog meer dan ten tijde van de oorlog in Afghanistan.

Aardige voltreffer lijkt het
Op een kinder-zieken-huis :scratch:
Wat een helden.

Gelukkig worden ze helemaal kapot gemaakt aan het front. Zowel door Oekraïne als ze vooruit lopen en door mede Russen als ze achteruit lopen.

Terug
Naar boven