- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dan mis je niet de kans op kinderen...
Geen idee of het vaak 2e of 3e zonen waren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan mis je niet de kans op kinderen...
Nah.... van Londen tot Jeruzalem, in elk stadje een schatje. En drinken natuurlijk.Dan mis je niet de kans op kinderen...
Geen idee of het vaak 2e of 3e zonen waren.
Ff doorspoelen naar 10.44 Ron, Thierry is niet de enige die verstand van geo politiek heeft. 2014.
Hij is voor mij nogal van een voetstuk gevallen, valt het op?Heeft Thierry je vriendin of vriend geneukt? Begint wel op zoiets te lijken nu man..
Nogal.Hij is voor mij nogal van een voetstuk gevallen, valt het op?
Onderdeel van die afspraak was ook dat ze neutraal zouden blijven en dus niet een alliantie van de vijand joinen, he Hell.
Ah, dus Oekraine heeft zich wel aan de afspraak gehouden.Onderdeel van die afspraak was ook dat ze neutraal zouden blijven en dus niet een alliantie van de vijand joinen, he Hell.
Ik heb het vermoeden dat het voorkomen van een invasie beter was gelukt met kernwapens achter de hand.
Ik heb het vermoeden dat het voorkomen van een invasie beter was gelukt met kernwapens achter de hand.
Of dom van Oekraïne. Wat overigens ook niet echt het braafste jongetje van de klas is, corruptie ten top.
Op een kinder-zieken-huis![]()
Tientallen doden bij raketaanvallen op Oekraïense steden, ook kinderziekenhuis geraakt
Bij een grootschalige raketaanval op Oekraïense steden zijn maandagochtend in totaal zeker 31 doden gevallen, melden Oekraïense autoriteiten. In hoofdstad Kyiv is een kinderziekenhuis geraakt.www.nu.nl
Aardige voltreffer lijkt het

Ik vind het eerder frappant dat de Russen hun kernwapens achterlieten toen ze Oekraïne verlieten.
Ik vind het eerder frappant dat de Russen hun kernwapens achterlieten toen ze Oekraïne verlieten.