XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

IMG_9214.gif
E87d_nIVUAE59mj.jpg

lijkt me dat een groot deel van de Nederlandse jeugd wel baat heeft bij dienstplicht.
Honderd procent. Maar stel jou de rellen eens voor als de kindertjes vieze handjes en gezichtjes dreigen te krijgen. Zolang een groot deel van de jonge jongetjes druk is met bepalen welke kleur nagellak bij hun oorbelletjes past en nog geen dertig uren per week kan werken zonder een burn out te krijgen zijn wij gedoemd zodra wij onszelf moeten verdedigen.

Honderd procent. Maar stel jou de rellen eens voor als de kindertjes vieze handjes en gezichtjes dreigen te krijgen. Zolang een groot deel van de jonge jongetjes druk is met bepalen welke kleur nagellak bij hun oorbelletjes past en nog geen dertig uren per week kan werken zonder een burn out te krijgen zijn wij gedoemd zodra wij onszelf moeten verdedigen.

Gelukkig hebben we de ouderen die altijd 78km tegen de wind in bergop naar hun werk hinkelde. De baan waar ze 87 uur per week werkte voor 3 kwartjes in de maand.

Die kunnen alles en iedereen aan.

Die hebben ook daadwerkelijk wat te verliezen, iit de groep waar jij over praat.

Ja, zo kun je overal een punt aan zuigen.
Ja, is absoluut waar :thumb:
Maar... scheelt behoorlijk voor Oekraïne én daar ging het om.
De usa zal er nog druk mee worden, de waardevolle grondstoffen liggen vooral in bezet gebied. Als Rusland dat mag houden, zal het voor de usa geen goede deal zijn.
Dus....?

Die hebben ook daadwerkelijk wat te verliezen, iit de groep waar jij over praat.
Nee man. Dat zie je verkeerd.
Oudere mensen hebben hun fun al wel gehad.
Jij moet nog maar eens zien of je een woning kunt kopen die je tien jaar later voor het dubbele kunt verkopen, sommige konden dit meerdere keren.

Edoch, als Rutte mij nodig heeft, ... ik heb nog nooit in een echte oorlog gevochten, en zie dat wel als een soort van gemis.

Waarom zou je strijden voor een land die geen … voor mij heeft betekend, alles worden duurder en ik moet alleen maar meer betalen.

Mark Rutte zit ook nog eens in de navo…. f**k deze wereld
Of wij nu bezet raken door moslimterroristen, Russen of Chinezen, zij allen hebben een hekel aan homofielen. Sterkte!

Waarom zou je strijden voor een land die geen … voor mij heeft betekend, alles worden duurder en ik moet alleen maar meer betalen.

Mark Rutte zit ook nog eens in de navo…. f**k deze wereld
Jij mag ook gewoon groene oorbellen en nagellak en broodjes smeren en vieze koffie serveren in je rokje :thumb:

Werkethiek, normen en waarden, fatsoen, een paar ballen om maar wat te noemen.
Ja, de geschiedenisboeken staan vol met hun normen en waarden. :roflol:

What is you smoking?
Duidelijk geval van: Wat je niet kent, mis je niet.
Abadabadaba!

Er was hier nog dienstplicht tot midden de jaren negentig. Waar zijn al die übermenschen gebleven?

Verder waren de militairen die ik tegenkwam oftewel halve zachte dikkertjes of complete TBS patiënten. 🤣

Terug
Naar boven