- Waardering
- 6.981
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Honderd procent. Maar stel jou de rellen eens voor als de kindertjes vieze handjes en gezichtjes dreigen te krijgen. Zolang een groot deel van de jonge jongetjes druk is met bepalen welke kleur nagellak bij hun oorbelletjes past en nog geen dertig uren per week kan werken zonder een burn out te krijgen zijn wij gedoemd zodra wij onszelf moeten verdedigen.lijkt me dat een groot deel van de Nederlandse jeugd wel baat heeft bij dienstplicht.
Honderd procent. Maar stel jou de rellen eens voor als de kindertjes vieze handjes en gezichtjes dreigen te krijgen. Zolang een groot deel van de jonge jongetjes druk is met bepalen welke kleur nagellak bij hun oorbelletjes past en nog geen dertig uren per week kan werken zonder een burn out te krijgen zijn wij gedoemd zodra wij onszelf moeten verdedigen.
Ja, is absoluut waar
Werkethiek, normen en waarden, fatsoen, een paar ballen om maar wat te noemen.
Duidelijk geval van: Wat je niet kent, mis je niet.
Jij hebt het inderdaad stukken zwaarder dan mensen in oorlogsgebied.Die hebben ook daadwerkelijk wat te verliezen, iit de groep waar jij over praat.
Zei niemand toch of wel?Jij hebt het inderdaad stukken zwaarder dan mensen in oorlogsgebied.
Nee man. Dat zie je verkeerd.Die hebben ook daadwerkelijk wat te verliezen, iit de groep waar jij over praat.
Of wij nu bezet raken door moslimterroristen, Russen of Chinezen, zij allen hebben een hekel aan homofielen. Sterkte!Waarom zou je strijden voor een land die geen … voor mij heeft betekend, alles worden duurder en ik moet alleen maar meer betalen.
Mark Rutte zit ook nog eens in de navo…. f**k deze wereld
Nu voel ik me nog kutter dankjewel.Of wij nu bezet raken door moslimterroristen, Russen of Chinezen, zij allen hebben een hekel aan homofielen. Sterkte!
Jij mag ook gewoon groene oorbellen en nagellak en broodjes smeren en vieze koffie serveren in je rokjeWaarom zou je strijden voor een land die geen … voor mij heeft betekend, alles worden duurder en ik moet alleen maar meer betalen.
Mark Rutte zit ook nog eens in de navo…. f**k deze wereld
Weer een kut opmerking bedanmtJij mag ook gewoon groene oorbellen en nagellak en broodjes smeren en vieze koffie serveren in je rokje![]()
Ja, de geschiedenisboeken staan vol met hun normen en waarden.Werkethiek, normen en waarden, fatsoen, een paar ballen om maar wat te noemen.

Abadabadaba!Duidelijk geval van: Wat je niet kent, mis je niet.