AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Nee man. Dat zie je verkeerd.
Oudere mensen hebben hun fun al wel gehad.
Jij moet nog maar eens zien of je een woning kunt kopen die je tien jaar later voor het dubbele kunt verkopen, sommige konden dit meerdere keren.

Edoch, als Rutte mij nodig heeft, ... ik heb nog nooit in een echte oorlog gevochten, en zie dat wel als een soort van gemis.
Als er daadwerkelijk een vijand aan onze grens staat die de vrijheid van Nederland en de mensen die ik lief heb bedreigd sta ik bij zonsopgang als eerste in de rij voor een uniform en een wapen.

Alleen in 2025 is dit niet meer waar het over gaat en ik acht de kans extreem klein en praktisch ondenkbaar dat dit in mijn leven nog op die manier gaat gebeuren.

Als je nu moet vechten is het in een ver land voor het economisch gewin van een groepje uberrijke half bejaarden waarvan je je later sterk moet afvragen of je wel aan de goede kant van dat conflict stond.

Ja, de geschiedenisboeken staan vol met hun normen en waarden. :roflol:

What is you smoking?

Abadabadaba!

Er was hier nog dienstplicht tot midden de jaren negentig. Waar zijn al die übermenschen gebleven?

Verder waren de militairen die ik tegenkwam oftewel halve zachte dikkertjes of complete TBS patiënten. 🤣
Ja... De meeste beroeps korporaals waren alcoholisten. De kapiteins veelal sadisten.
Daar bouw je geen goed beroepsleger mee op. Dienstplicht houdt het leger jong en veel flexibeler en meer bij de tijd.

Ja... De meeste beroeps korporaals waren alcoholisten. De kapiteins veelal sadisten.
Daar bouw je geen goed beroepsleger mee op. Dienstplicht houdt het leger jong en veel flexibeler en meer bij de tijd.
Hitler was korporaal. Wellicht dankzij een Ronn die soldaten zocht.

Denk daar maar eens goed over na, vriend!

Als er daadwerkelijk een vijand aan onze grens staat die de vrijheid van Nederland en de mensen die ik lief heb bedreigd sta ik bij zonsopgang als eerste in de rij voor een uniform en een wapen.
Ik zou dan weer op de eerste vlucht zitten die het land verlaat.

Ken Jeong Fun GIF

Laatst bewerkt:
Stel je niet aan. Je bent een prima gozer, met een beetje een body, wat wil je nog meer? :dunno:
Dikke hengst wil ik maar bedankt Ron jij ook respect voor je lichaam, had op je gestemd ivm contest shoot. Body word ook alleen maar beter 😊 Kusje op mijn tricsp

Als er oorlog uitbreekt dan ga ik mezelf verstoppen met een paar dumbels en proteïne repen

Dikke hengst wil ik maar bedankt Ron jij ook respect voor je lichaam, had op je gestemd ivm contest shoot. Body word ook alleen maar beter 😊 Kusje op mijn tricsp

Als er oorlog uitbreekt dan ga ik mezelf verstoppen met een paar dumbels en proteïne repen

Nu wordt het wel heel gay, net zoals in het leger.

@Arminius geeft mentale steun. Net zoals de rijke dochters en zonen.

Ik heb bone spurs dus kan sowieso niet meedoen. Maar ik steun, behalve als je sterft of gevangen wordt.

Ik maakte maar een grapje!

De eerste vlucht is natuurlijk gereserveerd voor de waardevolste mensen. Onze politici!

Terug
Naar boven