Je doelt op de situatie in Congo waarover niemand het heeft omdat we er geen belangen hebben?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je doelt op de situatie in Congo waarover niemand het heeft omdat we er geen belangen hebben?
Oké, ik dacht even dat je de oneindige cyclus der selectieve verontwaardiging aankaartte.
Nee ik deelde gewoon Putin in het zwart.Oké, ik dacht dat je de oneindige cyclus der selectieve verontwaardiging aankaartte.
Het staat u vrij om een Congo topic te openen.Je doelt op de situatie in Congo waarover niemand het heeft omdat we er geen belangen hebben?
Ik zat net te denken dat ze Congo een nieuwe naam moeten geven waardoor de afkorting BBC is.
Waar haal jij deze onzin weer weg? Als hij dit wou dan waren ze daar toch allang mee bezig. 🤔
Maar de toonzetting verhardde toen Trump en zijn vicepresident Vance Zelensky verweten dat hij "respectloos" is toen hij vroeg om veiligheidsgaranties van de VS.
NOS
Nu
![]()
🤥
Waar haal jij deze onzin weer weg? Als hij dit wou dan waren ze daar toch allang mee bezig. 🤔
Stap eens af van het idee dat we bondgenoten hebben, broer. ‘t Zijn allemaal verstandshuwelijken.
Zelensky toch…Ontmoeting Trump en Zelensky ontaardt in felle ruzie: 'U bent respectloos' - https://nos.nl/l/2557665

Hij behoort dan ook tot de journalistieke creme de la creme.