MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Een wapenstilstand lijkt me niet noodzakelijk voor een POW ruil. 🤔
Ging om 5000 slachtoffers, dat ga je niet even doen zonder daar duidelijke afspraken over te maken. Russen willen alleen afspraken maken waar ze tactisch voordeel uit halen onder het excuus van Oekraine slachtoffers laten bergen en klagen vervolgens dat Oekraine dat niet wilt.

Komt goed, man! Gewoon meer baby’s maken.
EVjU.gif

Zo erg is het er blijkbaar niet als je deze beste ma m’n hoort.

Zolang men als inwoner zijn of haar mond houdt over de regering en veel geld heeft niet, inderdaad. Vrij vertaald is dat wat hij zegt. Grappig genoeg werkt het zo in letterlijk elk land.

Zolang men als inwoner zijn of haar mond houdt over de regering en veel geld heeft niet, inderdaad. Vrij vertaald is dat wat hij zegt. Grappig genoeg werkt het zo in letterlijk elk land.
Hier toch niet, want ik velen moet geloven heb je het hier juist goed als je geen rooie rot cent hebt overal tegen bent.

Het is wel geschreven door iemand met oogkleppen op.
Zelfs in het Jeugdjournaal gaat het over transgenders. Waarom moeten mijn kinderen dat horen? In Rusland is er een wet die verbiedt dat zoiets op tv, in films en in reclames aan de orde komt.

……

je moet niet met een protestbord op het Rode Plein gaan staan. Maar verder boeit het de overheid niet wat je in eigen huis en op je eigen grond doet. Er zijn hier veel minder regels.’’

Ja, zeker. De mensen die voorheen een nieuwe BMW kochten kopen deze nog altijd ondanks dat deze tweemaal zo duur is geworden. Iwan heeft er wel last van, de inflatie is vergelijkbaar met Nederland. In Nederland is de inflatie belachelijk, in Rusland dus ook.

Over het reizen : 'Als je genoeg geld hebt is er niet veel aan de hand.' Zoals vrijwel overal in de wereld.

'Je moet niet met een protestbord op het Rode Plein gaan staan'. Lijkt mij vrij makkelijk in te vullen, niet?

Wat mij betreft ontkracht hij werkelijk niets. Hij poogt dit wel te doen maar dat mislukt flink. Maar zoals met alles is het net hoe iemand een stukje wil lezen. Ik lees dat mensen met geld in Rusland goed kunnen vertoeven. Dat komt niet als een verrassing want dat geldt voor vrijwel elk land.

"Europa moet de wapens gaan betalen, vertelt Rutte. De NAVO-baas, die van "enorme aantallen aan wapens" spreekt, zegt dat Trump donderdag belde en vertelde dat hij Oekraïne wil geven wat het nodig heeft, maar dat hij de Europeanen vroeg om daarvoor te betalen. "Europese landen kopen de wapens van de VS, waarna zij Oekraïne kunnen helpen." De wapens worden via de NAVO-landen naar Oekraïne gestuurd."

Uhh guys?

"Europa moet de wapens gaan betalen, vertelt Rutte. De NAVO-baas, die van "enorme aantallen aan wapens" spreekt, zegt dat Trump donderdag belde en vertelde dat hij Oekraïne wil geven wat het nodig heeft, maar dat hij de Europeanen vroeg om daarvoor te betalen. "Europese landen kopen de wapens van de VS, waarna zij Oekraïne kunnen helpen." De wapens worden via de NAVO-landen naar Oekraïne gestuurd."

Uhh guys?
Mooie oplossing toch? Kopen maar die aandelen

Dropshipping met wapens.

Terug
Naar boven