Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Je bent weer aan t pijpzeiken Steks

Zal ik maar eerlijk zijn? 't Begon allemaal fout te lopen nadat ze vrouwen stemrecht gaven.
Habsburgers terug!

"Gott erhalte, Gott beschütze,
unsern Kaiser, unser Land,
mächtig durch des Glaubens Stütze,
führt er uns mit weiser Hand.
Lasst uns seiner Väter Krone,
schirmen wider jeden Feind,
Innig bleibt mit Habsburgs Throne,
Österreichs Geschick vereint,
innig bleibt mit Habsurgs Throne,
Österreichs Geschick vereint."

Laatst bewerkt:
Europa is zo veel meer dichtbevolkt dan Rusland. Maargoed jongens, droom maar lekker verder dat de NAVO een oorlog met Rusland kan winnen nu ze een zooitje afgeschreven uit de koude oorlog stammende vliegtuigen hebben opgeblazen.
Het waren wel de vliegtuigen die de nukes kunnen afvuren. Én nog eentje die tot ver in Oekraïne kon ' kijken' . Heel duur.

Wat Rusland betreft hoef je maar een handvol steden te raken in het westen en Rusland is er niet meer.
Met die bosbranden in Siberië hebben we toch ook niets van doen.

Het waren wel de vliegtuigen die de nukes kunnen afvuren. Én nog eentje die tot ver in Oekraïne kon ' kijken' . Heel duur.

Wat Rusland betreft hoef je maar een handvol steden te raken in het westen en Rusland is er niet meer.
Met die bosbranden in Siberië hebben we toch ook niets van doen.
Een bericht dat ik heb gelezen stelt dat die vliegtuigen zichtbaar en onbeschermd staan juist omdat ze nukes kunnen afvuren. De Russen en Amerikanen zijn overeengekomen dat ze elkaar per sataliet in de gaten kunnen houden dat de ander niet onderweg is.

Als dat klopt dan krijgt dit mogelijk een staartje.

Ik Geef antwoord op je input.
En dan maak jij mij uit voor domme mongooltje.
jake short what GIF by NASCAR

Onze huisdichter bedient zich van nogal bloemrijk taalgebruik.... zullen we maar zeggen.

Being rude apparently does make it right.
Het taalgebruik of mij beledigen boeit me, niet maar zo achterlijk reageren, daar kan ik echt niet tegen.

Oekraïne claimt ontploffing bij Krimbrug, voorlopig geen verkeer mogelijk - https://nos.nl/l/2569804

Geen verkeer mogelijk.
Is er nog iemand die dit uitgelegd wil krijgen?
Ik noem daarbij geen namen @Gast 166060
Maar jij lijkt mij typisch zo'n iemand die er niets van snapt.

Terug
Naar boven