Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Sp500 gaat goed he!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sp500 gaat goed he!
Dat je een statement maakt die ik bevraag waar geen werkelijk antwoord opvolg.
Ik heb je een antwoord gegeven, in mijn ogen maakt dat duidelijk wat ik bedoel maar voor jou kennelijk niet.Dat je een statement maakt die ik bevraag waar geen werkelijk antwoord opvolg.
Dit was een reactie op deze post van jou
Maar kan jij dan zinnig en inhoudelijk antwoord geven?
De stereotypes over Russen bestaan kennelijk niet zomaar, en zijn ook niet zonder reden zeer negatief.
Russen zijn geen in de regel geen fijne mensen. Hebben ook complete schijt aan anderen, vooral westerlingen.
Zeker omdat Rusland dit keer op keer op keer doet en Russen anzich vaak enorm verwerpelijke personen zijn en een beetje kennis van de Russische cultuur verklaard en hoop over de acties van Putin en Rusland op internationaal gebied.
Je geeft toch nergens aan hoe en waarom de “pro-Poetin” Nederlander anders naar dit conflict zou kijken als die irl een Rus zou ontmoeten. Dit staat nog los van feit waarom een enkele Rus daar genoeg voor zou zijn, dat ik hetzelfde als dat jij na het ontmoeten van een enkele Oekraïner die jij tegenstaat in eens niet meer “pro-Zelensky” bent.Ik heb je een antwoord gegeven, in mijn ogen maakt dat duidelijk wat ik bedoel maar voor jou kennelijk niet.
Wat is er voor jou niet duidelijk?
Ja zo ver was ik,
Sinds wanneer ben ik 'Pro-Zelensky'?Dat ik hetzelfde als dat jij na het ontmoeten van een enkele Oekraïner die jij tegenstaat in eens niet meer “pro-Zelensky” bent.
Jawel?Je geeft toch nergens aan hoe en waarom de “pro-Poetin” Nederlander anders naar dit conflict zou kijken als die irl een Rus zou ontmoeten.
Vul maar in waar jij je prettig genoeg bij voelt om antwoord te kunnen geven.
Het is de schuld van het WEF toch?
Jij bent echt een hater volgens mij.Nee, jullie zitten lekker op niveau heren. Kijk je eigen berichten even terug.
Ik ga niet rellen, doe dat maar zonder mij. Succes hier 💪🏻
Dit zegt precies niks over waarom een Nederlander anders naar het conflict zou gaan kijken.Omdat dan duidelijk wordt hoe Russen zelf in dit conflict staan en wat de Russische cultuur en omgangsvormen zijn en hoe dat zeker voor een deel verklaard hoe Rusland en Putin zich internationaal gedraagd en opstelt.
Dan begrijp je waarom de door Rusland voorgeachotelde kijk op dit conflict in het water vakt.Dit zegt precies niks over waarom een Nederlander anders naar het conflict zou gaan kijken.
'Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat het om een "raket van onbekende oorsprong" gaat.'En de Russen bevestigen het maar weer he.
Doet het pijn in het Putin dicksucking camp? Of is het inmiddels dusdanig gewenning dat het niet meer binnen komt.
'Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat het om een "raket van onbekende oorsprong" gaat.'
Klopt fucking Rusland jonge ter***lijers!!!

Of uit Oekraine zelf? You member: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/09/28/polen-oekraiense-luchtafweerraket/ ?