MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Nee, jullie zitten lekker op niveau heren. Kijk je eigen berichten even terug.

Ik ga niet rellen, doe dat maar zonder mij. Succes hier 💪🏻

Dat je een statement maakt die ik bevraag waar geen werkelijk antwoord opvolg.
Ik heb je een antwoord gegeven, in mijn ogen maakt dat duidelijk wat ik bedoel maar voor jou kennelijk niet.

Wat is er voor jou niet duidelijk?

Volgensmij zei ik niet: 'i rest my case', toch?
Dit was een reactie op deze post van jou

Maar kan jij dan zinnig en inhoudelijk antwoord geven?
De stereotypes over Russen bestaan kennelijk niet zomaar, en zijn ook niet zonder reden zeer negatief.

Russen zijn geen in de regel geen fijne mensen. Hebben ook complete schijt aan anderen, vooral westerlingen.
Zeker omdat Rusland dit keer op keer op keer doet en Russen anzich vaak enorm verwerpelijke personen zijn en een beetje kennis van de Russische cultuur verklaard en hoop over de acties van Putin en Rusland op internationaal gebied.

Ik heb je een antwoord gegeven, in mijn ogen maakt dat duidelijk wat ik bedoel maar voor jou kennelijk niet.

Wat is er voor jou niet duidelijk?
Je geeft toch nergens aan hoe en waarom de “pro-Poetin” Nederlander anders naar dit conflict zou kijken als die irl een Rus zou ontmoeten. Dit staat nog los van feit waarom een enkele Rus daar genoeg voor zou zijn, dat ik hetzelfde als dat jij na het ontmoeten van een enkele Oekraïner die jij tegenstaat in eens niet meer “pro-Zelensky” bent.

Voor mij is al een tijdje alles duidelijk

Dat ik hetzelfde als dat jij na het ontmoeten van een enkele Oekraïner die jij tegenstaat in eens niet meer “pro-Zelensky” bent.
Sinds wanneer ben ik 'Pro-Zelensky'?

Je geeft toch nergens aan hoe en waarom de “pro-Poetin” Nederlander anders naar dit conflict zou kijken als die irl een Rus zou ontmoeten.
Jawel?

Omdat dan duidelijk wordt hoe Russen zelf in dit conflict staan en wat de Russische cultuur en omgangsvormen zijn en hoe dat zeker voor een deel verklaard hoe Rusland en Putin zich internationaal gedraagd en opstelt.

enkele Rus daar genoeg voor zou zijn

Omdat de gemiddelde Nederland enorm lastig met de gemiddelde Rus door een deur zou kunnen, vooral vanuit de kant van de Rus die dat onmogelijk maakt.

Omdat dan duidelijk wordt hoe Russen zelf in dit conflict staan en wat de Russische cultuur en omgangsvormen zijn en hoe dat zeker voor een deel verklaard hoe Rusland en Putin zich internationaal gedraagd en opstelt.
Dit zegt precies niks over waarom een Nederlander anders naar het conflict zou gaan kijken.

@Fallingout
a9f177c2-1c11-4fbd-90bb-669fe7ec2b79.png

En de Russen bevestigen het maar weer he.

Doet het pijn in het Putin dicksucking camp? Of is het inmiddels dusdanig gewenning dat het niet meer binnen komt.

Ohnee dit is natuurlijk weer de schuld van de NAVO, somehow.

En de Russen bevestigen het maar weer he.

Doet het pijn in het Putin dicksucking camp? Of is het inmiddels dusdanig gewenning dat het niet meer binnen komt.
'Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat het om een "raket van onbekende oorsprong" gaat.'

Klopt fucking Rusland jonge ter***lijers!!!

'Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat het om een "raket van onbekende oorsprong" gaat.'

Klopt fucking Rusland jonge ter***lijers!!!
:roflol:

Ik denk dat het de Japanners waren!

Als je verdediging is dat het nog niet 101% bevestigd is dat het Russische drones waren denk ik dat je beter alvast een plan B kan bedenken.

Terug
Naar boven