MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Misschien toch even net iets verder lezen in de nogal grote verschillen tussen deze twee incidenten.
Als ik verder lees kom ik dus uit op: Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat het om een "raket van onbekende oorsprong" gaat.

Misschien even afwachten met conclusies trekken en vinger wijzen?

Als ik verder lees kom ik dus uit op: Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zegt dat het om een "raket van onbekende oorsprong" gaat.

Misschien even afwachten met conclusies trekken en vinger wijzen?

Screenshot_20250910_124718_Samsung Internet.jpg

Vreemd dat zijn eigen ministerie van binnenlandse zaken dan zegt dat het een onbekende oorsprong heeft.
Zeker, vooral omdat er overal al veel meer details gegeven worden door mensen die dat niet zouden doen zonder daar zeker van te zijn.

Maar blijf vooral vasthouden aan die éne bron die jouw narritive nog volgt en nog een sprankje hoop geeft.

Waren het Russische drones? We zullen het nooit weten.

Rusland zegt imiddels iig wel dat het Russische drones waren.

Staat gewoon op nu.nl? Dat is toch jouw soort bron?

Dan is het westen er ook niet meer
Het staat op nu.nl, maar dat is niet de bron.

Maar hoe staat het inmiddels met de laatste hopes and dreams om te ontkennen dat het Rusissche drones zijn nu er zoveel bekend is?

Of moeten we wachten tot Rusland zelf zegt: 'Ja we hebben een aantal drones over Polen laten vliegen om te zien hoe ver we kunnen gaan, om te benadrukken dat we geen intresse hebben in vrede en vooral ook om informatie in te winnen over de reactie van Polen en de NAVO.'

En de Russen bevestigen het maar weer he.

Doet het pijn in het Putin dicksucking camp? Of is het inmiddels dusdanig gewenning dat het niet meer binnen komt.

Ohnee dit is natuurlijk weer de schuld van de NAVO, somehow.
Jouw vriendin moet een keer te grazen zijn genomen door een groot geschapen Rus, en het lekker gevonden hebben. Kan niet anders

Happy world war three !:cheer:

En niet gaan huilen als er straks geen Rusland meer is.
Als mensen als jij westers gorndgebied moeten gaan verdedigen maak ik me meer zorgen om Europa

Jouw vriendin moet een keer te grazen zijn genomen door een groot geschapen Rus, en het lekker gevonden hebben. Kan niet anders
Ach jonge wordt je er onzeker van dat er geen goede argumenten meer zijn om Rusland en Putin te verdedigen?

Een groot geschapen Rus, is dat net als een lange Koreaan van 1.72?

Als mensen als jij westers gorndgebied moeten gaan verdedigen maak ik me meer zorgen om Europa
Ja. En wat is gorn gebied?
Staat nl niet op mijn wereld kaart.

Het is weer stil in het Rusland kamp he :roflol:

Maarja, deze ontwikkelingen zijn wel wederom weer steeds en steeds lastiger voor jullie naruurlijk.

Wel ook elke dag weer minder Russen :), dus ze hebben jullie hulp wel steeds harder nodig.

Laatst bewerkt:
Hmm, statistisch gezien zijn er sinds mijn post een paar Russen minder. Zou het de moeite nog waard zijn voor Putin?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven