apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De NAVO is van oorsprong een anti-Russische alliantie. Niet heel gek dus dat Poetin er graag een bufferstaat tussen heeft liggen.Dit is wel waar, maar waarom zou Oekraine geen NATO land mogen worden?
Het bevestigen van bondgeboodschap van landen die niet in oorlog zijn is geen oorlogshandeling.
Is de militaire capaciteit van Oekraine niet sterk verbeterd de afgelopen jaren?De NAVO is van oorsprong een anti-Russische alliantie. Niet heel gek dus dat Poetin er graag een bufferstaat tussen heeft liggen.
En die vraag kun je ergens trouwens ook wel omdraaien: waarom willen 'wij' Oekraïne per se bij de NAVO hebben? Het is een instabiel land met een burgeroorlog, dat qua militaire capaciteit niks toevoegt aan de alliantie.
Dit is wel waar, maar waarom zou Oekraine geen NATO land mogen worden?
Het bevestigen van bondgeboodschap van landen die niet in oorlog zijn is geen oorlogshandeling.
En die vraag kun je ergens trouwens ook wel omdraaien: waarom willen 'wij' Oekraïne per se bij de NAVO hebben?
Het is een instabiel land met een burgeroorlog, dat qua militaire capaciteit niks toevoegt aan de alliantie.
Rutte had desondanks wel belooft dat er geen militaire samenwerking zou zijn met Oekraïne.Vandaar ook dat we massaal tegen stemden tegen het associatieverdrag in het laatste grote Nederlandse referendum.
Waar bemoeit de Nederlandse politiek zich eigenlijk mee op dit moment vraag ik me dan af.
Oh wacht, het was alleen maar een raadgevend referendum natuurlijk, dus uiteraard heeft Rutte dat naast zich neergelegd.
Rutte had desondanks wel belooft dat er geen militaire samenwerking zou zijn met Oekraïne.
Amerika pushed dit conflict, zoals Amerika bijna elk conflict pushed de afgelopen decennia. En wij volgen braafjes.

Bij het military industrial complex. Zie de tweet van Gabbard hierboven.Ach ja, de beloften van een pathologische leugenaar zonder actieve herinneringen
Voor mij is het wel duidelijk waar dit "probleem" grotendeels ligt, niet bij Poetin in ieder geval.
Bij het military industrial complex. Zie de tweet van Gabbard hierboven.
En zie deze speech van Eisenhower
Zou kunnen, maar ik zie ze nog in actie komen in gemeenschappelijke missies.Is de militaire capaciteit van Oekraine niet sterk verbeterd de afgelopen jaren?
Ik begreep dat ze wat verouderd materieel hadden en vooral op gebied van cybersecurity achterliggen. Vandaar dat ze nu ook vanalles gesponsord krijgen. Het leger is in het verleden opgeleid door t westen ( met name Canadezen dacht ik)Het budget is flink gegroeid en ze hebben nu 150k actieve militairen. De grootste vraag is of dat volk fatsoenlijk opgeleid is een fatsoenlijke wapens heeft.
De NAVO is van oorsprong een anti-Russische alliantie. Niet heel gek dus dat Poetin er graag een bufferstaat tussen heeft liggen.
En die vraag kun je ergens trouwens ook wel omdraaien: waarom willen 'wij' Oekraïne per se bij de NAVO hebben? Het is een instabiel land met een burgeroorlog, dat qua militaire capaciteit niks toevoegt aan de alliantie.
Het eerste dat ik doe is overlopen naar de Russen. 't Is maar dat je het weet.