- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komt niet zomaar oorlog nee, tenzij we Oekraïne proberen in te lijven bij de Navo.Echt serieus, wie nog in die onzin gelooft moet echt stoppen met NPO te kijken en de msm kranten. Even voor de duidelijkheid, ik reageer dus op het eerste bericht. Laat je kop niet gek maken, er komt niet zomaar oorlog. Het is allemaal een spel.
Bedenk gewoon het volgende: alles om je heen is een groot toneelstuk en iedereen doet zijn best om er zo florisant mogelijk uit te zien. Maar dat al die toneelspelers ook gestuurd worden door mensen erboven welke weer hun plannetjes hebben. Wanneer je dat als template hanteert en begint te snappen hoe het leven er daadwerkelijk uit ziet, dan pas begint het echte leven. En dan ga je ook steeds meer inzien in wat voor een poppenkast je leeft. Tot die tijd, de tijd dus wanneer je het in gaat zien, wens ik je heel veel succes met het verwerken van alle toekomstige trauma's.
Hebben we iig genoeg gasEr komt niet zomaar oorlog nee, tenzij we Oekraïne proberen in te lijven bij de Navo.
En dat lees je niet op de NPO. Daar lees je dat Poetin een kwaadaardige dictator is die heel Europa wilt overnemen.

Daar lees je dat Poetin een kwaadaardige dictator is die heel Europa wilt overnemen.
Staat Poetin daar voor open?Als het wat makkelijker kon, zou hij het direct doen.
Gewoon Rusland laten toetreden tot de Navo en alle problemen zijn opgelost.
Poetin is een kwaadaardige dictator die geopolitiek bezig is, Europa zou dat moeten beprijpen en benutten.Daar lees je dat Poetin een kwaadaardige dictator is die heel Europa wilt overnemen.
Je kijkt teveel NPO.Poetin is een kwaadaardige dictator die geopolitiek bezig is, Europa zou dat moeten beprijpen en benutten.
Poetin is gewoon slim. Hij laat een mentaal breekbare man zijn fouten maken en een achterlopend continent qua innovatie, militaire slag en progressie zeult er achter aan. Elk onafhankelijke pipo ziet ook wel dat dit gewoon een freakshow aan het worden is.Poetin is een kwaadaardige dictator die geopolitiek bezig is, Europa zou dat moeten beprijpen en benutten.
Gebeurd weer niks. Hoop dreigementen. Volgens het Belgisch nieuws zou vandaag weeral de dag zijn. Niks gebeurd. 1 groot machtsspel met een hoop gebluf
Lijkt mij sterk dat ze oprecht binnen vallen, dit spelletje speelt ookal langer dan dit jaarGebeurd weer niks. Hoop dreigementen. Volgens het Belgisch nieuws zou vandaag weeral de dag zijn. Niks gebeurd. 1 groot machtsspel met een hoop gebluf
Europa wilt het (terecht) ook gewoon niet denk ik. Voor Amerika is oorlog altijd wel rendabel dus die gooien graag olie op het vuur.Lijkt mij sterk dat ze oprecht binnen vallen, dit spelletje speelt ookal langer dan dit jaar
Kijk naar putin, die gozer kan zichzelf oprecht verdedigen. Hij is een echte leider. Ik vind dat al veel zeggen over een land.Europa wilt het (terecht) ook gewoon niet denk ik. Voor Amerika is oorlog altijd wel rendabel dus die gooien graag olie op het vuur.
Tegen Rusland oorlog als Europa zijn we ook fucked. Genderneutrale soiboys tegen geharde mannen…
Gewoon van kant wisselen. Of het nu Duitsers of Russen zijn, wij Belgen zijn daar toch voor in de wieg gelegd.Tegen Rusland oorlog als Europa zijn we ook fucked. Genderneutrale soiboys tegen geharde mannen…
Als er echt oorlog komt tussen Rusland en de NATO gaat europa echt flink kapot ja.Europa wilt het (terecht) ook gewoon niet denk ik. Voor Amerika is oorlog altijd wel rendabel dus die gooien graag olie op het vuur.
Tegen Rusland oorlog als Europa zijn we ook fucked. Genderneutrale soiboys tegen geharde mannen…