AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Al deze politieke spanningen en dreiging van oorlog tussen Rusland en europa doen we wel echt enorm denken aan WW1.

Alleen zal de NAVO helemaal niets doen. Als ze dat wel doen, dan wens ik hen, met name de Europese landen, veel succes met het dwingen van mannen tussen 18 en 35 jaar te gaan vechten. Ze zullen ontelbare gevangenissen moeten bouwen om de weigeraars hun straf te laten uitzitten. :roflol:

Echt serieus, wie nog in die onzin gelooft moet echt stoppen met NPO te kijken en de msm kranten. Even voor de duidelijkheid, ik reageer dus op het eerste bericht. Laat je kop niet gek maken, er komt niet zomaar oorlog. Het is allemaal een spel.

Bedenk gewoon het volgende: alles om je heen is een groot toneelstuk en iedereen doet zijn best om er zo florisant mogelijk uit te zien. Maar dat al die toneelspelers ook gestuurd worden door mensen erboven welke weer hun plannetjes hebben. Wanneer je dat als template hanteert en begint te snappen hoe het leven er daadwerkelijk uit ziet, dan pas begint het echte leven. En dan ga je ook steeds meer inzien in wat voor een poppenkast je leeft. Tot die tijd, de tijd dus wanneer je het in gaat zien, wens ik je heel veel succes met het verwerken van alle toekomstige trauma's.

Als na 2 dagen alle NAVO soldaten PTSD hebben is het ook niet echt de moeite.

• Topic Starter Topic Starter
Echt serieus, wie nog in die onzin gelooft moet echt stoppen met NPO te kijken en de msm kranten. Even voor de duidelijkheid, ik reageer dus op het eerste bericht. Laat je kop niet gek maken, er komt niet zomaar oorlog. Het is allemaal een spel.

Bedenk gewoon het volgende: alles om je heen is een groot toneelstuk en iedereen doet zijn best om er zo florisant mogelijk uit te zien. Maar dat al die toneelspelers ook gestuurd worden door mensen erboven welke weer hun plannetjes hebben. Wanneer je dat als template hanteert en begint te snappen hoe het leven er daadwerkelijk uit ziet, dan pas begint het echte leven. En dan ga je ook steeds meer inzien in wat voor een poppenkast je leeft. Tot die tijd, de tijd dus wanneer je het in gaat zien, wens ik je heel veel succes met het verwerken van alle toekomstige trauma's.
Er komt niet zomaar oorlog nee, tenzij we Oekraïne proberen in te lijven bij de Navo.

En dat lees je niet op de NPO. Daar lees je dat Poetin een kwaadaardige dictator is die heel Europa wilt overnemen.

Money solves everything toch 🤑😜

Poetin is een kwaadaardige dictator die geopolitiek bezig is, Europa zou dat moeten beprijpen en benutten.
Poetin is gewoon slim. Hij laat een mentaal breekbare man zijn fouten maken en een achterlopend continent qua innovatie, militaire slag en progressie zeult er achter aan. Elk onafhankelijke pipo ziet ook wel dat dit gewoon een freakshow aan het worden is.

Word dit WW3? Ik denk van wel als het echt gebeurt

Gebeurd weer niks. Hoop dreigementen. Volgens het Belgisch nieuws zou vandaag weeral de dag zijn. Niks gebeurd. 1 groot machtsspel met een hoop gebluf
Lijkt mij sterk dat ze oprecht binnen vallen, dit spelletje speelt ookal langer dan dit jaar

Lijkt mij sterk dat ze oprecht binnen vallen, dit spelletje speelt ookal langer dan dit jaar
Europa wilt het (terecht) ook gewoon niet denk ik. Voor Amerika is oorlog altijd wel rendabel dus die gooien graag olie op het vuur.

Tegen Rusland oorlog als Europa zijn we ook fucked. Genderneutrale soiboys tegen geharde mannen…

Europa wilt het (terecht) ook gewoon niet denk ik. Voor Amerika is oorlog altijd wel rendabel dus die gooien graag olie op het vuur.

Tegen Rusland oorlog als Europa zijn we ook fucked. Genderneutrale soiboys tegen geharde mannen…
Kijk naar putin, die gozer kan zichzelf oprecht verdedigen. Hij is een echte leider. Ik vind dat al veel zeggen over een land.

Als er echt oorlog komt tussen Rusland en de NATO gaat europa echt flink kapot ja.

Terug
Naar boven