Fitness Seller

Op ebay verkopen en meer krijgen dan de nieuwprijs

hehe, sommige ebayers kennen niets van de marktprijzen inderdaad.

#epicwin

Heee wacht eens even, ik wil m'n geld terug:mad:

102.50 geboden al :eek:

internet-bro-fist.jpg

Haha, netjes man! Dat is pas leuk geld verdienen, ook al gaat het om een paar tientjes. Heb zelf een paar dagen terug een zonnebril verkocht voor €10,- die ik gratis besteld had via één of andere k*tsite, van dat geld geniet ik echt!

Ik heb wel is broeken voor 1 euro gekocht via eBay.. Het loont echt de moeite die site in de gaten te houden. Genoeg dingen die gewoon niet gezien worden en je voor een prikkie mee kunt nemen :)

Heb het ook al voorgehad. Een object gekocht op ebay voor een prikje van mensen die het kwijt willen en daarna verkocht op Ebay voor het dubbele van de prijs.

Als je je er je fulltime job van zou maken kun je er een best centje mee verdienen denk ik

• Topic Starter Topic Starter
122,50 euro, denk dat ik een ebay shop ga beginnen. :trollface:

:roflol: als je dit definitief echt lukt ga ik dit ook eens proberen

Gouwe business!! :D lekker man!

Zie dat iedereen teveel betaald voor dvd's op ebay. Maar eens wat proberen inderdaad.

Heb zelf nog een webshopje lopen, erg rustig opt moment

Ik kocht altijd 200 dvd+r voor 30 euro :trollface:

Helaas staat tegenwoordig dit op de site:
"Naar aanleiding van een uitspraak van het Hof van Justitie van de EU van 16 juni 2011 is ****** onmiddellijk gestopt met de verkoop van blanco CD's en DVD's aan Nederlandse klanten."

:(

:roflol: als je dit definitief echt lukt ga ik dit ook eens proberen

Zie dat iedereen teveel betaald voor dvd's op ebay. Maar eens wat proberen inderdaad.

Heb zelf nog een webshopje lopen, erg rustig opt moment
Ik denk dat het deels te maken heeft met het land, dit artikel is in de meeste Belgische winkels aanzienlijk duurder. Tel daarbij wat onwetendheid van de koper, en het gebrek aan betere deals op ebay, en dan kan je zaken doen. Maar ik weet niet of het de moeite waard is om opnieuw te proberen, en in NL kijken mensen beter naar de marktprijzen volgens mij.

wtf

trollscience dat werkt

Heb je dit met opgezet gedaan of waren het gewoon de verkeerde dvd's die je besteld hebt?

Heb je dit met opgezet gedaan of waren het gewoon de verkeerde dvd's die je besteld hebt?
Tijd geleden brandde ik films op DVD, tegenwoordig alleen nog HD films op hdd. Bestelde ze altijd in Nederland, en grote hoeveelheid was goedkoper.

Als je zoveel dvd's op voorhand koopt en je zit nu met hd films op je hdd dan zit je toch met een grote nas?

Terug
Naar boven