Fitness Seller

Op goed vertrouwen op internet gekocht

Bezoekers in dit topic

Wordt die faalturk nog ondersteboven gereld of hoe zit dat?
 
Nu weet ik zeker dat ik hem even op ga zoeken, even kijken of meneer ook zo stoer is IRL. Nog mensen Interesse:eyebrow:

denk je nou echt dat het zijn echte adres is:rolleyes:
 
haha faalturk.
Hee pk als je een treinkaartje voor me dokt rij ik met je mee :)
Ik woon tenslotte dicht bij jou.
 
Helaas gaan weinig mensen (iig waar ik dingen van gekocht heb) daar akkoord mee... je krijgt je geld pas na 2 weken ofzo heb ik me laten vertellen?

Ja gaan idd zo'n 14 dgn overheen. Voor mij werkt het remboursverhaal wel prettig. Ik krijg continue geld op mn zakelijke rekening bijgeschreven, ook al zou ik 1-2wkn achtereen helemaal niets verkopen.
 
Ja gaan idd zo'n 14 dgn overheen. Voor mij werkt het remboursverhaal wel prettig. Ik krijg continue geld op mn zakelijke rekening bijgeschreven, ook al zou ik 1-2wkn achtereen helemaal niets verkopen.

True, maar jij hebt een bedrijf right? Dan is het van jou naar een persoon toe zeg maar. Jij bent dan verantwoordelijk, als het fout gaat weet ik dan bij wie ik moet aanbellen, maar bij particulieren zie ik liever eerst mijn product (dit ivm vals adres of iets dergelijks) voordat ik betaal teken.
 
Nee, dat was geloof ik een persoon van 27, Sofiane is nog maar 21.

Ik heb getracht zijn nummer te achterhalen maar dit wil nog niet zo lukken. Graag zou ik hierbij wat hulp krijgen zodat ik achter zijn eigenlijke adres kan komen. Ik heb gewacht tot Peoples reageerde maar die is al offline sinds 4 of 5 dagen.

Alle hulp is erg welkom:)

boter bij de vis: ALTIJD !!

tel. nr vragen en afspraak maken voor de handel, gelijk oversteken.....of neersteken!

:D :eek:
 
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

s.van.rooien@hotmail.com

Dit komt van postmaster@mail.hotmail.com binnen een minuut als ik het gestuurd heb naar het bovenstaande adres.
Ik heb zondag de overboeking al gedaan maar ik vraag me af wat ik zou moeten zeggen tegen de bank als excuus dat de overboeking fout gegaan is.

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het niet haar adres is maar dat kan mij op het moment niet zo schelen het staat in verbinding met de betreffende persoon, dan zal dat huis het maar moeten ontgelden, i don't care.

"Je kan het Zondag 14:30 Uur komen ophalen In Maastricht

Adres: Lage Kanaaldijk 44 Te Maastricht in Limburg "

Adres, voor mensen die in de buurt wonen.

ik zou wel eens voor je willen gaan kijken op dat adres, ik woon er 10 min vanaf...zeg het maar!!!!
 
ik zou wel eens voor je willen gaan kijken op dat adres, ik woon er 10 min vanaf...zeg het maar!!!!
Bedankt man, denk alleen dat je niets zal vinden, heb liever dat iemand even kijkt op zijn laatste adres..

Ik kan wel even bellen naar zijn oude huis, kijken of ze weten waar hij nu zit.
Hoe kan ik het telefoonnummer achterhalen van dit adres:
Jacoba van Beijerenstraat 46
4142 BJ Leerdam

Bij telefoongids.nl moet je ook een naam invullen maar dat matcht dan niet, dus geeft hij niets. Andere sites werken tot nog toe ook niet.

HELP!?
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 26x26 (minimaal 2 letters) mogelijkheden om het telefoonnummer te achterhalen.

Uitgebreid zoeken, adres invoeren en alle mogelijkheden stuk voor stuk nalopen. Je hebt ook een tv besteld, dus 676 mogelijkheden intoetsen moet wel lukken toch?

Is die Piep0ls nog langs geweest trouwens?
 
Telefoonnummer zoeken op adres

Hier zoek ik meestal op Adres maar op het adres in Leerdam wordt niks gevonden.

Peoples heeft een heel raar weekend gehad en heeft geen tijd gehad om langs te gaan.
 
hoe is het eingelijk hier mee afgelopen?
 
Back
Naar boven