MuscleMeat

Op naar de volgende kuur

Bezoekers in dit topic

Snap je dit spelletje wel? Drie procent cutten zou toch niet zo heel moeilijk mogen zijn.
In een jaar tijd van 33% naar nu 11,5% was heel wa misschien dat je dan snapt dat de laatste loodjes heel heeeeel moeilijk zijn
 
Keuze is gemaakt we gaan toch voor de bulk

Keuze welke ik nu gemaakt heb aangezien alles nog zo’n beetje in het medicijnkastje staat hier:

250mg test 2x per week (totaal pw 500mg)
150mg para 2x per week (totaal pw 300mg)
400mg bold 2x per week (totaal pw 800mg)

Twijfel eraan om de eerst 4 of de laatste 4 weken winny mee te laten lopen, eerste 4 weken om er goed in de komen of de laatste 4 weken om er strak uit te komen.

Iemand ervaring met deze kuur en winstrol erbij voor een aantal weken?

Hcg en hgh lopen mee voor ik weer opmerking krijg denk wel aan de hcg;-)
 
Laatst bewerkt:
Denk wel dat ik het snap

3% moet lukken maar wil graag ook wat massa opbouwen en wat ik hoor levert bold kwaliteit massa

Ik heb begrepen wanneer ik bold toevoeg ik hiermee droge massa opbouw? Dit is een fabeltje of onmogelijk in de cut??
De bold leek mij een mooie aanvulling om langdurige massa erbij op te bouwen
Begreep dat het niet veel massa aanzet maar meestal wel blijvende massa
Als ik er naast zit hoor ik het graag.

Het is volgens mij echt absolute basiskennis, met kuren of zonder kuren, dat je in een calorietekort zo goed als geen massa opbouwt. Hooguit blijft je gewicht gelijk terwijl je droger wordt, en zelfs daar moet je flink je best voor doen.

Als je dit niet weet vraag ik me echt af of het wel verstandig is dat je kuurt. Met tren, nota bene.
 
Het is volgens mij echt absolute basiskennis, met kuren of zonder kuren, dat je in een calorietekort zo goed als geen massa opbouwt. Hooguit blijft je gewicht gelijk terwijl je droger wordt, en zelfs daar moet je flink je best voor doen.

Als je dit niet weet vraag ik me echt af of het wel verstandig is dat je kuurt. Met tren, nota bene.

Als je de eerste regel lees staat volgens mij dat we de bulk in gaan maar bedankt voor de tip
 
Als je de eerste regel lees staat volgens mij dat we de bulk in gaan maar bedankt voor de tip

In je openingspost staat dat je wilt cutten

Ga nu een weekje op 12 de cruise in en wil dan een leuke cut kuur mijn eerste kuur had ik parabolan en hierdoor veel minder Sides dan met de tren nu.
 
In je openingspost staat dat je wilt cutten

Klopt idd

Wilde geen nieuw topic openen dacht ga maar door in de bestaande maar dit brengt dus onduidelijkheid ;-)
 
Back
Naar boven