MuscleMeat

op of aanmerkingen op mijn keto plan

dka

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
hallo iedereen ik ben al 2 weken aan het draaien op een nieuw voedingschema dat ik heb samengesteld in de vorm van een keto aanpak.

alleen weet ik niet zeker of ik dit wel helemaal goed aanpak wat denken jullie ervan?

opmerkingen/tips allemaal welkom

ontbijt:

5 hele eieren 25v/31e
1 plak kaas 10v/5e
maaltijd 2:

200 gram gehakt 34v/38e
300 gram broccoli
15ml olijfolie 13v

maaltijd 3:

75 gram pinda`s 37v/19e/10k
200 gram kip of 2 scoops isolaat 40-45e

maaltijd 4:

200 gram gehakt 34v/38e
300 gram broccoli

totaal 153v/171e/10k = 2107 kcal

het is voor een cut ben momenteel 15% bodyfat schat ik, heb momenteel in de ochtend ligt aders op me onderbuik.
ik ben 20 jaar 1.88 met een gewicht van 88 kg
is dit een voedingschema waar ik succesvolle cut mee kan boeken om naar de 8-9% te komen?

bvd

Laatst bewerkt:
@Pleurklaat, laat die jongen Keto doen? Ieder zijn dieet.

@dka wel je Kcals verminderen he, -500 onder onderhoud zitten, that's the key to fat loss.
Hoeveel Kcal eet je onder onderhoud nu? 2107 lijkt me weinig voor jouw stats (te lui om zelf te berekenen).

Ik doe zelf Keto nu samen met IF en zie mooie resultaten, let wel op dat als je Keto doet dat dit je hard in het gezicht gaat slaan als je er terug afkomt, 5g koolhydraten per week omhoog gaan om JoJo effect tegen te gaan.

Veel geluk!

• Topic Starter Topic Starter
@gennesis ik zit onder onderhoud idd, klopt kcal zijn redelijk laag maar ik heb altijd redelijk laag moeten gaan zitten om af te vallen. qua eten en macro`s zit ik verder goed of kan ik beter dingen vervangen voor wat anders?

@gennesis ik zit onder onderhoud idd, klopt kcal zijn redelijk laag maar ik heb altijd redelijk laag moeten gaan zitten om af te vallen. qua eten en macro`s zit ik verder goed of kan ik beter dingen vervangen voor wat anders?

De macro's zijn goed volgens mij, je moet je sowieso aan het K to AK ratio boven 1.5 is.
Sowieso je eerste keto dagen proberen geen koolhydraten te eten, ik zit zelf op 6g koolhydraten, 188g proteinen en 192g vetten, daarvoor zat ik op 201g vet en 141g proteinen, die ratio is belangrijk omdat 10% van het vet dat je opneemt glucose word, KH=100% en proteinen iets van een 54% dacht ik, ben niet zeker van dit laatste.

Snap je dat je K to AK ratio dan goed moet zitten? Das opzich het belangrijkste, + dat je genoeg proteinen inneemt voor te herstellen en de rest is eigenlijk vetten.

• Topic Starter Topic Starter
oke hartstikke bedankt dan ga ik met dit plan verder

Terug
Naar boven