XXL Nutrition

op vakantie.....

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ga in februarie naar kenia en moet hier voor diverse inentingen hebben die ik krijg via het ggd.

ik zit nog in de eind fase van mn kuur met test ent en boldenone met nolva en op het moment dat ik de inentingen krijg zit ik in de 3e week van mn nakuur met clomid.

ik heb van de ggd een lijst gekregen die ik moet in vullen en daar staat ook de vraag of ik medicijnen gebruik, aangezien mn vrouwtje niet weet van mn kuur kan ik dit dus ook niet zeggen ( jaja ik weet het, heb het er vaak over gehad maar ze is en blijft tegen dus dan maar zo).

welke inentingen ik precies krijg weet ik niet maar mn vraag is of dit problemen gaat op leveren door de clomid die ik dan nog gebruik. ???

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het nog even op gezocht en ik neem op een zondag mn laatste clomid en de dag erna krijg ik de inentingen dus is net na mn nakuur.

Ik weet alleen dat het als je (ongetwijfeld) op malaria ingeent wordt dat het niet uitmaakt of je steroiden gebruikt. Je kan eventueel op google zoeken of er interacties zijn met het middel wat je gebruikt en de inenting.
Kijk op www.farmacotherapeutischkompas.nl of www.apotheek.nl, toets je gebruikte of nog steeds gebruikende middel en bijv. malaria. Je ziet dan bij interacties of het positieve of negatieve reacties kan veroorzaken (versterken/verlagen).

Succes

tuurlijk is er geen probleem. waarom zouden inentigen zoals gele koorts, polio, misschien hepatitis A kwaad kunnen na een kuur? en die malariatabletten neem je pas een week voor je vertrek en dat is pas in februari. ik zou nog kunnen begrijpen dat lariam (malariatabletten die bij sommigen depressiviteit en angst veroorzaken) niet zo goed met clomid kunnen genomen worden omdat clomid bij sommigen ook depressiviteit veroorzaakt. maar morgen neem je uw laatste clomid en binnen twee maanden pas je malariapillen. en het kan goed zijn dat ze malarone of nog iets anders tegen malaria voorschrijven. die hebben die bijverschijnselen liet. en anders zeg je het toch gewoon tegen je dokter. ik vraag mij trouwens af hoe je dat doet. kuren terwijl je vriendin er niets van merkt.

Terug
Naar boven