Marijn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:Ik krijg gewoon buikpijn van die kleurencombinatie. Dat heeft niks meer met smaak te maken. Van die opa-grijze zolen aan de onderkant. Het model slaat ook nergens op. De neus + dat zwarte lijkt wel geripped te zijn van van die open dansschoentjes.
Dennis^ zei:

spiertje16 zei:
eigenlijk zijn het gewoon simpele gigantisch relaxt dragende nette schoenen, zonder poespas en overgrote merken erop
maar ik loop dus meestal op nette schoenen.Rob G zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Scapino all the way!!!

spiertje16 zei:nu we het er toch over hebben
wat vind je van mijn nieuwe aanwinst
helemaal fresh[Afbeelding niet meer beschikbaar]

spiertje16 zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit zijn schoenen
http://www.simpleaccessories.net/shop/images/prada.jpg
ze zitten gewoon verdomd lekkahRubenSossa zei:

spiertje16 zei:ik heb 5 verschillende schoenen van nikes,armani's en van die witte gay schoentjes
en de pradas zitten dan het beste
je uitspraak is onzin ,dat is net als alle lonsdale dragers zijn rascisten![]()

En dan ook nog eens de spijker op z'n kop slaan!DutchVince zei:Overgrootopa draagt:
naar het werk: Van Bommel
naar de sportschool: Asics
casual: bootschoenen of caterpillar werkschoenen of toch de bommeltjes
hardlopen: Asics Gel III
maar nooit sportschoenen op straat (tenzij ik hardloop).
Sportschoenen op straat is voor jochies onder de 20, haagse Sjonnies in pitbullsmoking en mocro's.
Yo, mijn 1000-ste post!
spiertje16 zei:

Mooi dat je het met me eens bent knul, maar je loopt toch niet met deze zut op straat mag ik hopen:D. zei:En dan ook nog eens de spijker op z'n kop slaan!
Al die fisherprice "prada" rommel, dat is echt geen schoeisel, wat een troep zeg.
Meer iets voor een gay-sportschool...D. zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het lage model; mijn nieuwste aanwinst.
DutchVince zei:Mooi dat je het met me eens bent knul, maar je loopt toch niet met deze zut op straat mag ik hopen:
Meer iets voor een gay-sportschool...