MuscleMeat

Op wat voor soort schoenen loop je meestal?

Peiling Peiling Op wat voor soort schoenen loop je meestal

• Sportschoenen

Stemmen: 22 22,2%
  • Sneakers

Stemmen: 22 22,2%
  • Casual

Stemmen: 25 25,3%
  • Net

Stemmen: 14 14,1%
  • Kisten

Stemmen: 7 7,1%
  • Werkschoenen

Stemmen: 0 0,0%
  • Sandalen

Stemmen: 1 1,0%
  • Anders, nl.........

Stemmen: 8 8,1%

• Totaal stemmers
    99
ik had eerst altijd nikes maarja die waren binnen een paar maanden tijd na de klote en nog verdomd duur ook voor zo'n slechte kwaliteit.

Daarna is wat aangeklooid met gewone schoenen ma dat liep niet lekker.

nu heb ik sketchers sportschoenen van die instappertjes zonder veters. Zitten heerlijk en gaan lang mee voor een prijs van rond de 60 euro een prima schoentje.

De Reebok Classics Black Leather doordeweeks, (ideaal voor mensen van +100kg, lopen op wolkjes!), aan de deur bergschoenen en tussendoor leren trendy dingen.

DBC01 zei:
De Reebok Classics Black Leather doordeweeks, (ideaal voor mensen van +100kg, lopen op wolkjes!)
'n Picture DBC, want als ik google op 'Reebok Classics Black Leather' kom ik zelfs dit tegen ???
827-84136-p.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
'n Picture DBC, want als ik google op 'Reebok Classics Black Leather' kom ik zelfs dit tegen ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit zijn opa's schoenen , hij heeft er nog een thread over gemaakt dat hij ze in amerika had besteld ofzo

Adidas "Skateboard" schoenen ofzo. Een mix tussen sneakers en skateschoenen. Heerlijk lopen ze en heb ze ook al vier jaar. Als ik die niet aandoe, loop ik op Timberlands, maar dat komt niet vaak voor.
Iets als dit, alleen dan anders:
1729-80317-t.jpg

Daarboven baggy jeans en een leuk shirt. Tsja.. comfort boven alles. Ik ben niet zo'n mode popje.

Laatst bewerkt:
loop nu op bikkembergs, als ik train nikes. Heb nog een oude paar puma's en nog adidas. Volgende schoenen worden hugo boss.

DutchVince zei:
Mooi dat je het met me eens bent knul, maar je loopt toch niet met deze zut op straat mag ik hopen:

Meer iets voor een gay-sportschool...
Het hebben van een verfijnde smaak is slechts voor enkelen weggelegd, maar wees niet bevreesd; deze draag ik op straat, noch in de sportschool, ze zijn voor 'de heb' en gaan in de kast.
In de gym loop ik in afgetrapte junk.

Ik loop het merendeel van de tijd op deze:
Zitten echt super, lekker licht i.t.t. m'n Lowa's of Meindls, en ze zijn toch lekker stevig.
En met een pantalon eroverheen, zien ze er gewoon net uit :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder heb ik nog een paar zwarte lage nike's, voor in de zomer!

Ik loop meestal naast mijn schoenen.

Terug
Naar boven