MuscleMeat

Op zoek naar nieuw schema (Deze?)

Davenger

Advanced Bodybuilder
Waardering
72
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hey, Ik heb 4/5 weken het Upper/Lower gevolgd met een Bulk schema voedingsschema. Ben van 67 naar 71 kg gegaan. Nu ben ik op zoek naar een 4 daags schema en heb deze gevonden, wat vinden jullie ervan?

Maandag: - Borst: (3 oefeningen) - Schouder: (2 oefeningen) - Triceps: ( oefeningen)
Dinsdag: - Rug (4 oefeningen) - Biceps (2 oefeningen)
Woensdag: Rust
Donderdag: - Quadriceps: (2 oefeningen) - Hamstrings: (2 oefeningen) - Kuiten: ( 2 oefeningen)
Vrijdag: - Schouders: (3 oefeningen) - Biceps: (2 oefeningen) - Triceps: (2 oefeningen)

4 kg in 4/5 weken is netjes man! Als deze progressie niet stagneert, blijf dan gewoon bij je UB/LB schema. 4/5 weken voor een schema is echt niks.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
4 kg in 4/5 weken is netjes man! Als deze progressie niet stagneert, blijf dan gewoon bij je UB/LB schema. 4/5 weken voor een schema is echt niks. Succes!

Bedankt man! Maar ik had gelezen dat als je te lang een schema doet je spieren er gewend aanraken en dat je dan minder progessie hebt. En vind je dit een goed schema als een keer nieuw schema nodig heb?

Bedankt man! Maar ik had gelezen dat als je te lang een schema doet je spieren er gewend aanraken en dat je dan minder progessie hebt. En vind je dit een goed schema als een keer nieuw schema nodig heb?

Zou me niet te veel bezig houden met een schema een vast aantal weken te houden. Verander gewoon van schema zodra je progressie stagneert. Eerder zou zonde zijn, tenzij je het schema helemaal beu bent natuurlijk.

Als er nog wekelijkse progressie in je vorige schema zit zou ik dit inderdaad niet veranderen

• Topic Starter Topic Starter
Zou me niet te veel bezig houden met een schema een vast aantal weken te houden. Verander gewoon van schema zodra je progressie stagneert. Eerder zou zonde zijn, tenzij je het schema helemaal beu bent natuurlijk.
Ik ben dit schema best wel zat, 2x in de week benen is voor mij teveel van 't goede. Is het schema die ik heb vermeld goed?

Na 1 maandje al? Dan klopt er iets niet

Terug
Naar boven