mind of steel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bench = paused ?de regels.. bij het squaten : onder parallel squaten ( uitracken wnnr de Refferie het zegt ,en als hij Squat zegt jah dan Squat je..
bankdrukken : uitracken , laten zakken ,wachten tot de reff press zegt en dan duwen.
bij deadlift steekt hij zen hand op wanneer je mag liften.
lifts die afgekeurd worden : hitchen bij deadliften ,bounce bij het benchen , niet onder parralell squaten , niet naar de Reff luisteren .bijv. beginnen zonder dat hij teken geeft.
ik denk dat het zowat alles is .. als ge nog vragen hebt stel ze gerust![]()
Het is in de mr-v arena het vroegere baskethal van sunair oostende.
Ik zal zien waar ik sta in augustus. Ben pas terug begonnen met trainen in mei dus momenteel sta ik nog niet ver.
In ieder geval is de kans groot dat ik aanwezig ben (als het niet als deelnemer is als toeschouwer).
Ik neem aan dat met raw een gordel nog mag mits hij in de gewone beperkingen valt?
Ik zal zien waar ik sta in augustus. Ben pas terug begonnen met trainen in mei dus momenteel sta ik nog niet ver.
In ieder geval is de kans groot dat ik aanwezig ben (als het niet als deelnemer is als toeschouwer).
Ik neem aan dat met raw een gordel nog mag mits hij in de gewone beperkingen valt?