Fitness Seller

OPEN B.K. 06 SEPT. 2009 Locatie: MR V. Arena Oostende

Zal het zeker zijn!!Nu enkel nog wat goeie prestaties neerzetten door de atleten.En de overall prijzen niet aan de fransen gunnen.

Zal het zeker zijn!!Nu enkel nog wat goeie prestaties neerzetten door de atleten.En de overall prijzen niet aan de fransen gunnen.

Hoe ziet een topdrie er eigenlijk uit op zo'n wedstrijd? Is dat de topdrie in een gewichtsklasse of word er ook rekening gehouden met de leeftijd? Ik heb geen ambities op een podiumplaats maar het is gewoon uit nieuwsgierigheid ;)

Hoe ziet een topdrie er eigenlijk uit op zo'n wedstrijd? Is dat de topdrie in een gewichtsklasse of word er ook rekening gehouden met de leeftijd? Ik heb geen ambities op een podiumplaats maar het is gewoon uit nieuwsgierigheid ;)

ik denk dat jij bij de juniors uitkomt,dat is apart voor de belgische titel.

veel succes wauter!!

Morgen het b.k gpc in oostende,hopelijk is er wat ambiance!!!
Ik kijk ernaar uit!!

Iedereen veel succes toegewenst!!

• Topic Starter Topic Starter
mwuah can't wait either ! net hersteld van een heftige buikgriep mak heb er toch nog ferm goesting in ! cya tomorrow !

Good luck aan allen

Zo, was gisteren te laat thuis om nog iets over de wedstrijd te zeggen..

Mooie locatie, mooie indeling van de zaal! Ook zeer goed materiaal aanwezig heb ik gezien. Eleiko bars en schijven voor de competitie, squat, bench en deadlift bars. Ruimte genoeg voor opwarming met 1000kg+ aan schijven. Allemaal zoals het moet!

Beetje jammer van het lage aantal atleten, maar ikzelf moet niet veel zeggen. Zat er zelf als toeschouwer en niets als deelnemer

Enkele zeer mooie prestaties alweer gezien ook!

Het is duidelijk dat er een nieuwe wind doorheen het powerliften waait, te danken aan Steve Loncke. Die niet alleen de wedstrijd organiseerde maar ook overall de titel won met 315-215-290, 820kg totaal @83kg BW!

Ik zou voorstellen aan de bond om iets meer in te spelen op het internetfenomeen om nieuwe leden aan te spreken. Nu is er nog altijd heel weinig bekend en geweten over het powerliften in België. In elke zaal/gym zijn er wel personen die meer willen weten over powerliften enz, dus elke zaal in Belgie zou ook de GPC moeten kennen om te beginnen.

Mss maar een idee, maar folders met info over de GPC en powerlifting maken en die te verspreiden aan alle gyms in Belgie. Nieuwe geinteresseerden zouden dan op nationale trainingen info kunnen opdoen of adressen kunnen krijgen waar specifiek op powerliften getraind wordt enz..

Ook het raw gedeelte van de wedstrijd is een mooie zaak. Een goed initiatief om nieuwe leden te laten kennismaken zonder al de suits/shirts enz.. Of voor anderen eens hun echte power te testen.

Het was een mooie wedstrijdruimte en een nog betere wedstrijd zelf :cool: proficiat ook aan steve loncke met drie nieuwe Europese records!

inderdaad mooie wedstrijd, top inrichting zoals GHL reeds beschrijft

proficiat aan Steve Loncke voor zowel de organisatie als voor zijn eigen prestaties

Mooie wedstrijd idd. Enkele mooie dingen gezien. Jammergenoeg na de squats bij de equiped platform terug huiswaarts gekeerd. Kmoest nog richting Aarschot om een optreden te bezichtigen:cool:

What heeft die Crets gedaan op bank en DL? En vroeg me af wat het gevoel was om in een monolift te squatten, veronderstel dat het iets anders is?

Anyway, kheb me daar wel ne keer de ogen uitgekeken en keer op de techniek gelet van verschillende deelnemers.

Bedankt allemaal voor de mooie reacties!!!Dit is een nieuw begin voor
gpc belgie.Nu moeten we verder bouwen aan de toekomst.

En daar kunnen alle belgische powerlifters aan meewerken!!
Dit was een wedstrijd van inrichting van internationaal niveau,
met nog een paar kinderfoutjes,maar het belangrijkste is dat dit het niveau is dat we willen houden en dat is ook nodig is voor de sport te doen
groeien in Belgie.sponsers,lokale tv enz..kunnen op deze wedstrijden ontvangen worden zonder dat we beschaamd moeten zijn.

@ghl,locust,wolverine en alle andere forza members thanks voor de aanmoedegingen!!

Steve heeft aangetoond dat ook een BK een mooie wedstrijd kan zijn en niet iets dat moet doorgaan als een pensenkermis in en tent of ergens weggestoken achter in een fitnesszaal waar wat toestellen aan de kant geschoven zijn.
Het bestuur van gpc-belgie heeft nu een voorbeeld gekregen van hoe het wel moet, als we deze wedstrijd als nieuwe maatstaf kunnen nemen ziet de toekomst van het powerliften er goed uit in Belgie!

Sinds enkele maanden heeft de gpc-belgie nu ook een forum waar iedereen met vragen/suggesties terecht kan; weer een voorbeeld dat het een federatie is die er voor de lifters is, waar het plezier van het "liften" prioriteit heeft en niet de "politiek" zoals elders.

Met gemotiveerde mensen als Steve en "oude rotten uit het vak" zoals Wim Elyn, wiens kennis en expertise wereldtop is , ziet de toekomst er goed uit!

Veel dank aan beiden!

@ possessed : resultaten Crets squat 310 - bench 235 - dl 330

Ik zou voorstellen aan de bond om iets meer in te spelen op het internetfenomeen om nieuwe leden aan te spreken. Nu is er nog altijd heel weinig bekend en geweten over het powerliften in België. In elke zaal/gym zijn er wel personen die meer willen weten over powerliften enz, dus elke zaal in Belgie zou ook de GPC moeten kennen om te beginnen.

Mss maar een idee, maar folders met info over de GPC en powerlifting maken en die te verspreiden aan alle gyms in Belgie. Nieuwe geinteresseerden zouden dan op nationale trainingen info kunnen opdoen of adressen kunnen krijgen waar specifiek op powerliften getraind wordt enz..

dat zou zeker niet slecht zijn! congratz aan alle deelnemers!

het is de manier van waarop hij dit deed!!

Terug
Naar boven