IRON TRIATHLETE
Cool Novice
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal het zeker zijn!!Nu enkel nog wat goeie prestaties neerzetten door de atleten.En de overall prijzen niet aan de fransen gunnen.

Hoe ziet een topdrie er eigenlijk uit op zo'n wedstrijd? Is dat de topdrie in een gewichtsklasse of word er ook rekening gehouden met de leeftijd? Ik heb geen ambities op een podiumplaats maar het is gewoon uit nieuwsgierigheid![]()
ik denk dat jij bij de juniors uitkomt,dat is apart voor de belgische titel.
veel succes wauter!!

Ik heb geen ambities om te winnen, ik hoop gwn van wat PR's te zetten en de sfeer mee te maken op zo'n wedstrijd![]()
Jij hebt toch meegedaan? Wat heb je gelift?Het was een mooie wedstrijdruimte en een nog betere wedstrijd zelfproficiat ook aan steve loncke met drie nieuwe Europese records!

Ik zou voorstellen aan de bond om iets meer in te spelen op het internetfenomeen om nieuwe leden aan te spreken. Nu is er nog altijd heel weinig bekend en geweten over het powerliften in België. In elke zaal/gym zijn er wel personen die meer willen weten over powerliften enz, dus elke zaal in Belgie zou ook de GPC moeten kennen om te beginnen.
Mss maar een idee, maar folders met info over de GPC en powerlifting maken en die te verspreiden aan alle gyms in Belgie. Nieuwe geinteresseerden zouden dan op nationale trainingen info kunnen opdoen of adressen kunnen krijgen waar specifiek op powerliften getraind wordt enz..
@ possessed : resultaten Crets squat 310 - bench 235 - dl 330