AndroidHealthClinic

open brief UGL's

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste heren van de UGL's, ;)

Jullie hebben veel betekend voor mijn recreatieve sportbeoefening. Dankzij jullie hoeven we niet langer 10 ml olie te zetten als we 250 mg EQ in ons systeem willen hebben. Dankzij jullie is er veel verbeterd mbt de prijs/kwaliteitverhouding en de kans op fakes. Verder is er nu een alternatief voor onzekere leveringen vanuit het buitenland of transacties met louche crimineeltjes in foute sportschooltjes.

Maarrr...

Laten we niet blijven stilstaan. We moeten verder naar een mooie toekomst. Ik zeg weg met pharmaceutische traditie! Laten we de schouders eronder zetten en streven naar de herwaardering van een mooi product: Primobolan. Het is tijd voor een prachtprimo. Een primo die per milliliter 250 mg van dat mooie, kalme, zachtaardige anabool levert.

Toch?

In verheugde afwachting,
Thorwulf

Das een goed idee....maar kan dat wel?

En als jullie dan toch bezig zijn......waar blijven de primo-tabs??

dubbel....door de traagheid van het forum dubbel gepost :grumble:

wordt waarschijnlijk wel pijnlijker..

juist ja! dat moeten we hebben, een primo die 200mg/ml bevat.
dat zou pas een uitvinding zijn!!!

primo tabs? laat maar komen!!! :p

grtz

Ik heb het laats nog aan m,n dealer gevraagd of het uberhaupt wel mogelijk is om primo met een dosering van 250 te maken,volgens hem is het voor die jongens wel degelijk mogelijk en er gaan geluiden dat hier al aan gewerkt word.
Betekent wel dat de prijs van een enkele vial Primo schrikbarend is ten opzichte van de rest van de handel.
Dus het zou mooi zijn als ze naast het verhogen van de dosis ook eens kunnen kijken of ze de grondstof goedkoper kunnen krijgen:D maarja ook de heren van onze ug labs zijn gewoon afhankelijk van die verrekte chinezen

wie heeft er toevallig de labtests van de primobolan van gs? ik wil namelijk een primo kuurtje gaan doen maar weet nog niet of gs wel zon goeie keuze is.
alvast bedankt, mvgr michael.

Beter
afwachten dus,

• Topic Starter Topic Starter
Pure_tech zei:
Ik heb het laats nog aan m,n dealer gevraagd of het uberhaupt wel mogelijk is om primo met een dosering van 250 te maken,volgens hem is het voor die jongens wel degelijk mogelijk en er gaan geluiden dat hier al aan gewerkt word.
Betekent wel dat de prijs van een enkele vial Primo schrikbarend is ten opzichte van de rest van de handel.
Dus het zou mooi zijn als ze naast het verhogen van de dosis ook eens kunnen kijken of ze de grondstof goedkoper kunnen krijgen:D maarja ook de heren van onze ug labs zijn gewoon afhankelijk van die verrekte chinezen

...ik betaal graag 2,5 keer zoveel voor een vial als er ook 2,5 keer zoveel werkzame stof in zit.

anavar injects. waarom dbol wel maar geen var?

Ik zeg niets meer :o :D

Laatst bewerkt:
Met lang op wachten bedoelde ik de labtests waar michaello het over had

[Link niet meer beschikbaar]

Is er wel degelijk ;)

Is alleen van GG maar veel zal dat niet uitmaken.

Primo tabs zijn niet interessant, je moet het ontiegelijk veel hoger doseren om de werking van de injectversie te evenaren.

Primo mag van mij best op 100 mg/ml blijven staan, ik ben niet vies van wat extra olie in de bil, maar het moet wel betaalbaarder worden. De prijs-kwaliteit verhouding is nu gewoon bagger. Boldenone of masteron zijn daardoor veel betere opties.

Terug
Naar boven