- Waardering
- 11
Pure_tech zei:
Lieve schat ik heb het over GS
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pure_tech zei:
Thorwulf zei:Het is tijd voor een prachtprimo. Een primo die per milliliter 250 mg van dat mooie, kalme, zachtaardige anabool levert.
Toch?
In verheugde afwachting,
Thorwulf
Loo zei:Ik moet nu 3,5 ml elke 4e dag zetten omdat primo op 100mg/ml gedoseerd is.
michaello zei:wie heeft er toevallig de labtests van de primobolan van gs? ik wil namelijk een primo kuurtje gaan doen maar weet nog niet of gs wel zon goeie keuze is.
alvast bedankt, mvgr michael.
Suat zei:Ergens op het forum kun je de labtest van GG primo vinden. Mss is dat een optie voor je?
Infinity zei:
BigMaus zei:Das een goed idee....maar kan dat wel?
En als jullie dan toch bezig zijn......waar blijven de primo-tabs??
DBC01 zei:Dan moeten de tabs weer idioot hoog gedoseerd worden en dan nog moet je aardig wat aantallen slikken. Wat is dat toch die hang naar tabs? Ga lekker spelen, gewoon bang voor naalden en dan moet alles zeker in tabvorm uitkomen? Mietjes.
DBC01 zei:Dan moeten de tabs weer idioot hoog gedoseerd worden en dan nog moet je aardig wat aantallen slikken. Wat is dat toch die hang naar tabs? Ga lekker spelen, gewoon bang voor naalden en dan moet alles zeker in tabvorm uitkomen? Mietjes.
Dan begin je er maar eerder mee!AlexvanM zei:
AlexvanM zei: