MuscleMeat

open brief UGL's

michaello zei:
wie heeft er toevallig de labtests van de primobolan van gs? ik wil namelijk een primo kuurtje gaan doen maar weet nog niet of gs wel zon goeie keuze is.
alvast bedankt, mvgr michael.

Ergens op het forum kun je de labtest van GG primo vinden. Mss is dat een optie voor je?

Suat zei:
Ergens op het forum kun je de labtest van GG primo vinden. Mss is dat een optie voor je?

ik zit amper nu een week aan de primo GG, merk nu al wat verschil, ik kan al doorgaan als een stoomlocomotief en pak al wat zwaarder.

maar vorig jaar had ik dat ook met GS (en nog in een mindere dosering).

het is idd een goede optie, alleen prikt de 100 mg/ml wel lekker weg. je kan rustig 5 ml zetten zonder ook maar iets te voelen.

ik vraag me af hoe dat zal zijn met 250 mg/ml. Maar ik probeer het wel ;)

Infinity zei:
Lieve schat ik heb het over GS;)

Ok ik begrijp dat je wil zeggen dat je lang kan wachten op labtests van GS maar voor de topicstarter die wil weten of Primo een goede keus is denk ik dat de labtests van GG en GS niet veel verschjillen van elkaar.
Kwalitatief zitten beide op een zeer hoog niveau en kan je hoogst waarschijnlijk aannemen dat de inhoud vrijwel identiek zal zijn.

En waarom weet je zo zeker dat GS in de nabije toekomst niet met labtests gaan komen.
GS hoeft van mij ook geen reclame te maken zoals GG,maar op het punt van labtests zou het wel tof zijn als ze af en toe wat vrijgeven.

Misschien weet iemand hier wel een bron die wel degelijk Test rapporten heeft van GS zoja post ze .....

ik heb ergens een keertje een labtest van de primobolan van gs gezien
hij kwam op 92mg/ml. is wel netjes dus

"Ik heb ergens een keer labtests gezien van alle GG producten van nu tot een jaar terug en alles was 10% boven max."

Tja zo kan iedereen wel wat neerzetten. ;)
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan een regelmatige update van tests en als een lab niet de moeite neemt om die 100 euro per vial uit te geven dan hebben ze wat mij betreft wat te verbergen. Want er is geen betere reclame dan een goeie Rafael-test.

En ook labtests zijn niet echt representatief. Ze testen een bepaalde batch, maar wil natuurlijk niet zeggen dat de volgende batches net zo goed/slecht zijn.

Inderdaad. Rennen naar de winkel dus! Kopen spuiten kuren be happy! :D

BigMaus zei:
Das een goed idee....maar kan dat wel?

En als jullie dan toch bezig zijn......waar blijven de primo-tabs??

De grondstof voor oral primo is wel te krijgen.

Methenolone acetaat

Dan moeten de tabs weer idioot hoog gedoseerd worden en dan nog moet je aardig wat aantallen slikken. Wat is dat toch die hang naar tabs? Ga lekker spelen, gewoon bang voor naalden en dan moet alles zeker in tabvorm uitkomen? Mietjes.

DBC01 zei:
Dan moeten de tabs weer idioot hoog gedoseerd worden en dan nog moet je aardig wat aantallen slikken. Wat is dat toch die hang naar tabs? Ga lekker spelen, gewoon bang voor naalden en dan moet alles zeker in tabvorm uitkomen? Mietjes.
:bow: :roflol:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DBC01 opnieuw punten kan geven.

Bang voor naalden...hmm ja...dat zou kunnen, maar tabje slikken is wat minder moeite ;)

DBC01 zei:

Daarbij komt dat die tabs erg duur zullen worden. De grondstof kost vrijwel evenveel als de inject versie. Om het rendabel te kunnen houden zal n potje dan al gauw 75 euro moeten gaan kosten.

Beetje n kuurtje met primotabs zul je echt wel minimaal op 50-60mg per dag moeten gaan zitten.

Gewoon lekker spuiten heren of ga anders op volleybal! ;)

DBC01 zei:

Detectie tijd voor sommige wellicht :rolleyes:

DBC01 zei:

Yeah right, bang voor naalden :eyes:

Ik hoor gewoon erg vaak de vraag of ze uberhaupt terug komen, dus vind ik de vraag vrij normaal.

Bovendien DBC, jij gebruikt nu toch ook orals in die befaamde kuur van je?
Dbol is ook in inject hoor.

@ Levi, ga lekker je papegaai napraten! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven