Fitness Seller

open brief UGL's

DBC01 zei:
"Ik heb ergens een keer labtests gezien van alle GG producten van nu tot een jaar terug en alles was 10% boven max."

Tja zo kan iedereen wel wat neerzetten. ;)
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan een regelmatige update van tests en als een lab niet de moeite neemt om die 100 euro per vial uit te geven dan hebben ze wat mij betreft wat te verbergen. Want er is geen betere reclame dan een goeie Rafael-test.
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DBC01 opnieuw punten kan geven.

een goede labtest zegt alleen dat een lab een staat is om een goed product te maken en goede bedoelingen heeft niets meer en niets minder..

voor mij zijn gebruikservaringen van belang en dan vooral van de mensen in mijn direkte omgeving... er is altijd wel eens iemand minder tevreden over gs gg of hg of welk merk dan ook. maar uitzonderingen zijn er altijd...

Keep it up bro's!

hardgainers zei:
een goede labtest zegt alleen dat een lab een staat is om een goed product te maken en goede bedoelingen heeft niets meer en niets minder..

voor mij zijn gebruikservaringen van belang en dan vooral van de mensen in mijn direkte omgeving... er is altijd wel eens iemand minder tevreden over gs gg of hg of welk merk dan ook. maar uitzonderingen zijn er altijd...

Keep it up bro's!

Cannot agree more..

er is al een masteron enath. zie onderstaand stukje:
think, for maximum cost effectiveness, 400mgs per week is ideal. It’s also important to remember to spread those shots out on an every other day basis, as the Masteron I’m talking about here is the Propionate version, and as such, requires more frequent dosing. Of course I know there is a version of Masteron with an enanthenate ester dosed at 200mg/ml being produced by a very good Underground Lab (I personally used the “alpha” version, as a sort of Human Guinea Pig almost a year ago)….but that’s not the version of Masteron I’m talking about in this profile. In addition, there is another form of Masteron out there: Drostanolone (base)…yeah, that’s right…Masteron without an ester. It’s called Dromostan and it’s made by the Xelox Company. I’ve never tried this version, and don’t know anyone who has, but it’s my suspicion that it would be a very potent product, but would need to be injected every day.

bron: http://forums.steroid.com/showthread.php?t=199836

Terug
Naar boven