MuscleMeat

Open kaart spelen met huisarts: denk er nog maar eens goed over na

bij mij vroegen ze ook wat tren was.. ook t3 kreeg ik ze niet in hun hoofd gepraat ze begonnen telkens over t4 hoe vaak ik ook zij dat ik t3 slikte maar dat kenden ze dus niet.

Ja daarom dat ik ook niet meer zeg dat ik iets gebruik heb.

Helpen doen ze dan niet meer. Tis net als met roken of stress

maatje ging naar de huisarts voor bloed te trekken en had ook gezegd dat hij aas nam.

"ik heb liever dat je hiermee niet meer naar mij komt."
dag erna wist z'n moeder dat hij gebruikte...

maatje ging naar de huisarts voor bloed te trekken en had ook gezegd dat hij aas nam.

mijn ouders weten het gewoon.. die zien altijd meteen aan me appies wanneer ik weer aan de tren zit :o

Daar zou ie je arts goed mee kunnen naaie.
De arts heeft namelijk nog steeds beroepsgeheim

Een brief schrijven naar de instantie die erover gaat kan altijd.
Vind het sowieso niet zon probleem als mensen weten dat ik gebruik. Veel vragen t toch steeds als ik bezig ben

Zou dit sowieso voor medisch tuchtcollege laten komen.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Like
Waarderingen: GruX
Precies dit, maar het is veel waarschijnlijker dat zijn moeder er op een andere manier is achter gekomen.

Dat denk ik ook ja. Het is niet alleen een flagrante schending van de zwijgplicht, maar ook nog eens bijzonder knullig om gelijk iemand's mammie te bellen. Kan me echt niet voorstellen dat een huisarts zijn hele medische reputatie op het spel zou zetten voor iets wat een normaal mens al knullig zou vinden om te doen.

Het mooie is dat ze in het ziekenhuis inderdaad niks weten.
lag daar aan het einde van mijn kuur, moest gaan nakuren. (Netjes gevraagt of clomid samen kon met mijn hart medicijnen) Ja dat was geen probleem, alleen snapte ze niet waar het voor nodig was. Kwam de internist wijs doen en vond het ook niet nodig: toen vertelde ik hem dat hij Internist van Ronde van de anabole poli even moest bellen. Hij zou er nog op terugkomen: heb die apenzak niet meer terug gezien!

• Topic Starter Topic Starter
Huisartsen die hun beroepsgeheim schenden en wel op deze wijze moet je inderdaad aan de hoogste schandpaal proberen te nagelen voor alle mogelijke instanties, inclusief het eigen patiëntenbestand. Zou ik alles voor doen als mij zoiets zou overkomen, of het nou over AAS gaat of over een SOA, roken, drugsgebruik of wat dan ook ongeacht de relatieve ernst van waar het om gaat dat hij doorverteld. Die mensen zijn namelijk volstrekt ongeschikt voor hun beroep gebleken. Als ze met iets zo fundamenteels het niet zo nauw nemen is de kans groot dat er nog meer in hun werkwijze discutabel is.

Huisartsen die hun beroepsgeheim schenden en wel op deze wijze moet je inderdaad aan de hoogste schandpaal proberen te nagelen voor alle mogelijke instanties, inclusief het eigen patiëntenbestand. Zou ik alles voor doen als mij zoiets zou overkomen, of het nou over AAS gaat of over een SOA, roken, drugsgebruik of wat dan ook ongeacht de relatieve ernst van waar het om gaat dat hij doorverteld. Die mensen zijn namelijk volstrekt ongeschikt voor hun beroep gebleken. Als ze met iets zo fundamenteels het niet zo nauw nemen is de kans groot dat er nog meer in hun werkwijze discutabel is.

Je betoog is terecht, maar het komt gelukkig maar heel weinig voor. Sterker nog, ik kan me geen (opzettelijk) incident herinneren wat bijvoorbeeld ooit het nieuws gehaald heeft. Het enige wat in de buurt komt was die onderzoeker die zn portable harddisk had laten slingeren die vol zat met informatie van kankerpatienten.

Maar nogmaals, wie zet er nou een minimum van 6 jaar studie, studieschuld en zn hele professionele reputatie op het spel voor zoiets? Daar zijn artsen toch over het algemeen genomen wel te slim voor.

• Topic Starter Topic Starter
Je betoog is terecht, maar het komt gelukkig maar heel weinig voor. Sterker nog, ik kan me geen (opzettelijk) incident herinneren wat bijvoorbeeld ooit het nieuws gehaald heeft. Het enige wat in de buurt komt was die onderzoeker die zn portable harddisk had laten slingeren die vol zat met informatie van kankerpatienten.

Maar nogmaals, wie zet er nou een minimum van 6 jaar studie, studieschuld en zn hele professionele reputatie op het spel voor zoiets? Daar zijn artsen toch over het algemeen genomen wel te slim voor.
Je inderdaad zelden van die idioten. Op je laatste zin: zijn toch nog eens in de zoveel tijd nog wel eens van die volstrekte idioten. Zo eens in de zoveel tijd komt er zo'n Jansen Steur voorbij koekeloeren. Die kan je wat mij betreft niet snel genoeg opmerken. Al vergelijk ik hier wel een kwaadwillende met een waarschijnlijk goedbedoelde maar toch 'illegale' handeling. Maar goed, regels zijn er natuurlijk niet voor niks.

Ik vind het maar eerlijk dat je alles zelf betaald als het een AAS-induced probleem zou zijn. Het probleem is inderdaad dat de verzekering alles dan zoveel mogelijk daarop zou afschuiven.

Hier in belgië krijg je gewoon een terugbetaalde bypass als je jezelf maar genoeg vetmest.
Longkanker na 50 jaar 2pakken per dag roken? Ja hoor laat de bevolking maar betalen.

Mijn moeder is zelf zo'n geval, 35 jaar gerookt, BMI van 30. Bypass laten doen, uiteindelijk vanalle gezondheidsklachten, maar natuurlijk niet de schuld van haar levensstijl. Meanwhile vindt ze het volstrekt idioot dat ik train en dieet, want diëten dat werkt niet volgens haar. :o

Ik vind het maar eerlijk dat je alles zelf betaald als het een AAS-induced probleem zou zijn. Het probleem is inderdaad dat de verzekering alles dan zoveel mogelijk daarop zou afschuiven.

Hier in belgië krijg je gewoon een terugbetaalde bypass als je jezelf maar genoeg vetmest.
Longkanker na 50 jaar 2pakken per dag roken? Ja hoor laat de bevolking maar betalen.

Mijn moeder is zelf zo'n geval, 35 jaar gerookt, BMI van 30. Bypass laten doen, uiteindelijk vanalle gezondheidsklachten, maar natuurlijk niet de schuld van haar levensstijl. Meanwhile vindt ze het volstrekt idioot dat ik train en dieet, want diëten dat werkt niet volgens haar. :o

Ik ken in mijn omgeving ook 3 mensen die jaren zichzelf vetgemest hebben om dan via ziekteverzekering een bypass te laten uitvoeren. Beetje flauw dat je dan op AAS gebruik zou afgerekend worden.

Daar is nog wel het nodige aan af te dingen vind ik. Maar ik geef toe dat ik een bias heb; mijn gezondheidsklachten kwamen namelijk niet door AAS gebruik, en als men jouw redenatie had gevolgd dan had ik dus mooi alles zelf kunnen betalen. Onterecht dus, zo bleek achteraf.

Plus, als je alle negatieve zaken laat meewegen moet je ook in alle eerlijkheid de goede zaken mee laten wegen. Zoals veel sporten, gezond eten, niet roken et cetera. Per saldo zou men mij dan geld toe moeten geven.

Het is ook gewoon kut als je naar de huisarts gaat voor een algemene bloedtest, en er subtiel wordt gevraagd of het stiekem niet voor een 'cycle' is.

Daar is nog wel het nodige aan af te dingen vind ik. Maar ik geef toe dat ik een bias heb; mijn gezondheidsklachten kwamen namelijk niet door AAS gebruik, en als men jouw redenatie had gevolgd dan had ik dus mooi alles zelf kunnen betalen. Onterecht dus, zo bleek achteraf.

Plus, als je alle negatieve zaken laat meewegen moet je ook in alle eerlijkheid de goede zaken mee laten wegen. Zoals veel sporten, gezond eten, niet roken et cetera. Per saldo zou men mij dan geld toe moeten geven.

Want lezen is moeilijk

Terug
Naar boven