MuscleMeat

Open sterkste man van Groningen

Ik zou een keuze maken tussen laadrace of medley, maar niet allebeide en een overhead zoals een loglift of appolon axle (iets wat erop lijkt) toevoegen.
Accutillen vind ik meer een kermisattractie en niet iets voor strongmen. ;)

Interessante wedstrijd. Waar in Groningen vind deze wedstrijd plaats?

Daar wil ik ook wel aan meedoen. Laatst werd er gemailt dat ik niet mee mocht doen. Is 2 weken voor mijn andere wedstrijd dus dat kan prima

hoe zwaar worden de onderdelen?

• Topic Starter Topic Starter
??

Laatst bewerkt:
ok klinkt niet verkeerd! Als ik meedoe zal ik wel laatste worden :P maar het gaat om het wedstrijd ritme he ;)

Ik ga er even over nadenken!

• Topic Starter Topic Starter
??

Laatst bewerkt:
haha laatste worden is niet zo moeilijk voor mij nu hoor ;) wedje leggen? haha!

Komt er nog iets van log bij ofzo iets in de overhead categorie :)

Als ik meedoe laat die log of welke OH maar zitten hahaha! Ben sinds gister pas weer begonnen met OH werk :P maja blijft mooi dus anders heb ik een oefening extra rust haha!

Gewoon doen, de wedstrijdspanning zorgt voor rare krachten. En ik heb het niet zo op de stones dus ieder zijn ding :)

Gewoon doen, de wedstrijdspanning zorgt voor rare krachten. En ik heb het niet zo op de stones dus ieder zijn ding :)

Ja de wedstrijdspanning kan idd voor rare krachten zorgen :D maar daar moet ik nu juist mee uitkijken :P herstellende nog steeds van die *** hernia! Stones zal nu ook niet veel soeps meer zijn! 100 moet sowieso wel lukken denk ik maar meer dan 120 word het niet denk ik.

Lijkt me sowieso wel leuk om mee te doen maar zit ook ff te kijken hoe ik er kom vanaf Amsterdam :P

Zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/sterkste-man-groningen-249754/

Sterkste Man van Groningen

--------------------------------------------------------------------------------

Op zondag 15 Augustus is één van de topevenementen tijdens de Week der Besten de Sterkste Man van Groningen 2010.

De wedstrijd gaat onder andere over de volgende onderdelen:
1) Vrachtwagen trekken hand over hand 25 meter
2) Deadlift met losse halterstang
3) Stones of strength

Entreeprijs: 4,- euro

Voor meer informatie en/of deelname kun je contact opnemen met:
Jacob Schutte 06-53831923
of per e-mail: schutzenfest73@hotmail.com

bron: www.weekderbesten.nl

Waarschijnlijk zijn het 4e en 5e onderdeel een laadrace en een nader te bepalen medley.

Laatst bewerkt:
IK heb me ingeschreven :)

heb zojuist een email gestuurd,

ik geef niks om het winnen hahah tuurlijk is het mooi meegenomen.....maar ik wil groeien

en van jou winnen zal net zo iets worden als dat ik ga hardlopen met een slak hahahah nee joh , ik hoop dat je het kan volhouden als je meedoet, moet zeggen dat je redelijk snel meedoet weer

hahaha wat ben je ook een topper he ;) vroeger dat je totaal geen kans maakte had je een grote bek en nu dat je wel kan winnen heb je nog steeds een grote bek hahahahaha! Mooi man :D

Ja ik hoop ook dat ik het volhoud man maar dit ziet er wel uit als een hele leuke wedstrijd ook omdat er bekende meedoen he ;) kenne we iig weer ff lachen! Heb me gister ook aangemeld dus als alles goed loopt ben ik er gewoon bij!

Ja sinds ik weer serieus begonnen ben en dat is pas een paar maanden gaat het erg goed, mede dankzij een hele goeie fysio! Nadeel is alleen dat ik niet voluit mag gaan van mezelf, daar moet ik ook echt mee uitkijken op een wedstrijd en dat is best lastig maar heel blijven is het belangrijkste nu!!

Wat zijn jouw stats nu een beetje dan?

Terug
Naar boven