AndroidHealthClinic

Open sterkste man van limburg 2009

JBremers

Competitive Bodybuilder
Waardering
39
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Attentie aan deelnemers van deze wedstrijd.
De datum is verplaats naar 1 dag later!
Zal de deelnemers morgen even allemaal persoonlijk een mail sturen maar ook dus even via deze weg.

Wedstrijd zal zijn op 2de paasdag, 13 april 2009. Lokatie: Euregiobazaar Bosschstraat 23 te Brunssum. Aanvang 11 uur.
Onderdelen:

- IFSA log op max. 3 beurten.
- Farmers sprint 40m 120kg p.hand. 20m draaipunt.
- One handed dumbbell press 50 / 65kg (reps vanaf schouder in 75sec.) Cleanen mag met 2 handen. 1 rep 65 verslaat elke rep met 50.
- Medley: 160kg duckwalk 20m, 300kg yoke 20m, laden 110kg treinas en 90kg biervat 20m op 1.20m hoogte)
- Stones of Strenght: 90-100-120-140-160kg op 1.37/1.37/1.28/1.28/1.28

Er komt 1 algemeen klassement dus geen +105 en -105 onderverdeling.
Dumbbell blijkt 65kg te wegen, dus ipv 60 word dit 65.

Deelnemerslijst:

- 1. Maurice Janssen 112kg

- 2. Alexander Moonen 145kg

- 3. Maurice Hellenbrand 115kg

- 4. Jules Bremers 105kg

- 5. Ruben Scheepers 105kg

- 6. Patrick Drogtrop 110kg

- 7. Wim Jammaer 121kg

- 8. Gijs Boeijen 100kg

- 9. Dominique Moonen 86kg

- 10. Simon de Vogelaere 118kg

- 11. Leon Nijenhuis 107kg

- 12. Matthieu Onderdijk 115kg

- 13. Brian Wolters 102kg

- 14. Walter Johansson 105kg

- 15. Victor Mooren 102kg

- 16. Fouad Hsaini 105kg

- 17. Arend van Oord 115kg

- 18. Dirk van Oord 115kg

- 19. Raymon Merckx 155kg

- 20. Eric Mevissen 110kg

- 21. Sebastiaan Moonen 93kg

Laatst bewerkt:
Die deelnemerslijst is echt wel bruut, moet ik zien dit!

doe wel gewoon mee, maar jammer dan moeten we de volgende dag alweer werken, dacht lekker te kunnen rusten dan.

• Topic Starter Topic Starter
doe wel gewoon mee, maar jammer dan moeten we de volgende dag alweer werken, dacht lekker te kunnen rusten dan.

Ja had het zelf ook graag anders gehad, maar probleem zit erin dat de bazaar niet opent eerste paasdag.
Wel fijn dat je toch meedoet!

Als ik tijd heb wil ik echt zeker komen kijken. Alleen is het voor mij wel 2+ uur rijden. :mad:

Haha wat een dumbbell 65kg, toch eerst es proberen voor ik er me aan waag voor reps te doen :p

65 is idd pittig ;)

Onderdelen ook iets aangepast zie ik... Ik heb er wel zin in!

Jules heeft iedereen voorgelogen. Hij heeft goed kunnen trainen met dat ding. En iedereen maar trainen op een 60kilo db.:D

Goddamn.. en ik maar net blij zijn dat ik de 60 kon voor 1 miezerige rep..
Maar we zullen zien.

Don't underestimate the power of CHOCOMEL!!

Ik ben er gewoon bij dus :)

Misschien kunnen we wat regelen in verband met rijden mensen. Ik ga rijden waarschijnlijk vanaf Baarn of vanaf Renkum. Kijk nog wat handigst is. Mss kan ik een station aandoen onderweg.

Jules heeft iedereen voorgelogen. Hij heeft goed kunnen trainen met dat ding. En iedereen maar trainen op een 60kilo db.:D

Haha :D Nee jongens, heb m zelf nog niet eens binnen. Degene die de dumbbell gemaakt heeft heb ik gister mee gebeld en hij had m net klaar... Bleek dus 65kg te wegen... Krijg m ook pas deze week binnen..... Ben benieuwd;)

Ik vind het zelfs moeilijk om een top drie te zeggen...
1 Fouad Hsaini
2 Wim Jammaer
3 Alexander Moonen
Hoewel er ook nog altijd een Jules, Ruben, Victor, Simon, ... in het rijtje kan komen en dan zijn er nog een tal van atleten waar ik niets van afweet!

Wim Jammer houdt zich geheimelijk al maanden in en kan eigenlijk 150kg logpressen?

vergeet raymon merckx ook niet... persoonlijk denk ik niet dat jammaer hier een top 3 gaat halen... er zijn echt heeeel veel sterke bij.. ik denk dat als die een top 5 haalt dat die dik tevreden mag zijn.

Ik vind het zelfs moeilijk om een top drie te zeggen...
1 Fouad Hsaini
2 Wim Jammaer
3 Alexander Moonen
Hoewel er ook nog altijd een Jules, Ruben, Victor, Simon, ... in het rijtje kan komen en dan zijn er nog een tal van atleten waar ik niets van afweet!

'Wim is zeker sterk.. Maar echt nog niet zo sterk als alex :p

onderschat de broeders Van Oord niet !

Ook maar 's een gokje wagen; van mij een top 5:

1) Fouad
2) Alexander Moonen
3) Raymond Merckx
4) Wim Jammaer
5) Gijszianowski

Edit: De Limburgers hebben uiteraard wel enig voordeel van het trainen met veel van de onderdelen. Dus de 5e plek kan ook zomaar voor bijvoorbeeld Jules of Ruben zijn.

Dirk van Oord liep vorig jaar ternauwernood de kwalificatie voor de grote finale Sterkste Man van NL mis....

Nou jongens, persoonlijk ben ik blij met een top 10 plaats. Doen veel sterke jongens mee.... Heb meer persoonlijke doelen op onderdelen dan op een top klassering..

Terug
Naar boven