MuscleMeat

Open sterkste man van limburg 2009

Onze eigen DBB fortissimus:D

Ook maar 's een gokje wagen; van mij een top 5:

1) Fouad
2) Alexander Moonen
3) Raymond Merckx
4) Wim Jammaer
5) Gijszianowski

Edit: De Limburgers hebben uiteraard wel enig voordeel van het trainen met veel van de onderdelen. Dus de 5e plek kan ook zomaar voor bijvoorbeeld Jules of Ruben zijn.

De gebroeders van oord moet je zeker niet onderschatten.. beiden hebben bv volgens mij een log van 130+

Veel zal wel afhankelijk zijn van de dag imo.

als ik me niet vergis is Wim nog nooit verloren van Alex? Maar ze hebben dan ook maar een wedstrijd tegen elkaar gedaan. Maar Alex was enorm goed bezig wel heb ik gehoord!

2 wedstrijden waarbij wim 1 keer onwel is geworden na de medley.
Daarnaast heb ik zelf nog een keer tegen wim gestaan en ook nog een keer tegen alex.. Ik denk gewoon dat alex nog een stuk sterker is.. maar we zullen het zien tzt.

De gebroeders van oord moet je zeker niet onderschatten.. beiden hebben bv volgens mij een log van 130+

Veel zal wel afhankelijk zijn van de dag imo.

2 wedstrijden waarbij wim 1 keer onwel is geworden na de medley.
Daarnaast heb ik zelf nog een keer tegen wim gestaan en ook nog een keer tegen alex.. Ik denk gewoon dat alex nog een stuk sterker is.. maar we zullen het zien tzt.

Ik ben ook zeer benieuwd naar de van oords. Als ik me niet vergis deden ze toen voor het eerst loglift.

Ik ben ook zeer benieuwd naar de van oords. Als ik me niet vergis deden ze toen voor het eerst loglift.
ja ik ken ze totaal niet, dus dat kan mijn keuze van top 3 wel serieus beinvloeden.

@ matthieu :
Alex is zeker op het gebied van presses sterker (is een van de sterkste kanten van de familie Moonen, zijn klein broertje Dominique heeft ook een log van 130 bij 86 BW)

2 dingen zijn zeker: het gaat een enorm zware wedstrijd worden en ik ben van de partij!

Klopt, heb het gezien.. Op overhead pakken ze Gijs ook allebei, op de rest (denk ik) niet..
Van Wim Jammaer weet ik het niet, maar verwacht veel van 'm. De top 3 zal erbovenuit steken normaal gezien.

Dat zeker!

Ach... ik weet ook zeker dat ik op 2 bepaalde oefeningen ook ga knallen dat jullie allemaal tyfushard je best moeten doen om me daar op voor te blijven :splat:

Toch een arrogant ventje jij :)

Haha neen maar kvond het gewoon treffend hoe dat Wim Jammaer wordt ingeschat, hijs sterk maar gasten zoals Alex Moonen en Raymond Merckx zijn nog een pak sterker. Alex deed 140 of 150kg op IFSA boom toch? Wim had zondag nog moeite met 120kg op een gewone log.

Heeft niets te maken met arrogantie, meer realiteitszin. Ik hoop natuurlijk dat ie het goed doet want hijs ook een Belg en we moeten samenspannen tegen die NLers :D

Er zijn enkele atleten bij die ik niet ken, doch voor zover ik het kan inschatten bestaat de top drie uit Fouad, Raymond en Alex.
Achter hen is er een grote groep atleten die meespeelt voor een top 5 plaats (Gijs, Matthieu, Simon, Maurice, Jules zelf...).
Het is idd niet realistisch om te stellen dat ik Alex zou veslagen. Er zijn 2 overhead oefeningen bij waar ik zowiezo al goed op men donder van hem ga krijgen... Los hiervan is het voor Alex een thuiswedstrijd en is hij gewoon beresterk! Dit jaar zal hij zich wel selecteren voor het NK vermoed ik...

En Simon... tja, de stille verlegen jongen van een jaar geleden is idd al wel even verdwenen ;)

Wacht maar tot simon ontmaagd wordt.. dan krijgt hij helemaal een grote mond.

lol @ jesaja

Idd ben benieuwd van de van Oords gaan doen. Die 130log was 1 va nde eerste keren op een log voor hun. En aangezien ze zich nu beide op SM zijn gaan richten....ben benieuwd :)
De rest gewoon veeeeeel succes, tis een mooie wedstrijd!

met het intelligentieniveau van zo'n posts ook niet :rolleyes:

Nja heeft niets met intelligentieniveau te maken, iedereen heeft een mening en wat is het nut van het te verbloemen? Dat zou jij moeten appreciëren want je hebt ook een vrij uitgesproken mening over sommige dingen :D

Hebben we er zin in?!

Terug
Naar boven