- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik me niet vergis is Wim nog nooit verloren van Alex? Maar ze hebben dan ook maar een wedstrijd tegen elkaar gedaan. Maar Alex was enorm goed bezig wel heb ik gehoord!'Wim is zeker sterk.. Maar echt nog niet zo sterk als alex![]()
Ook maar 's een gokje wagen; van mij een top 5:
1) Fouad
2) Alexander Moonen
3) Raymond Merckx
4) Wim Jammaer
5) Gijszianowski
Edit: De Limburgers hebben uiteraard wel enig voordeel van het trainen met veel van de onderdelen. Dus de 5e plek kan ook zomaar voor bijvoorbeeld Jules of Ruben zijn.
als ik me niet vergis is Wim nog nooit verloren van Alex? Maar ze hebben dan ook maar een wedstrijd tegen elkaar gedaan. Maar Alex was enorm goed bezig wel heb ik gehoord!
Klopt, heb het gezien.. Op overhead pakken ze Gijs ook allebei, op de rest (denk ik) niet..De gebroeders van oord moet je zeker niet onderschatten.. beiden hebben bv volgens mij een log van 130+¨
De gebroeders van oord moet je zeker niet onderschatten.. beiden hebben bv volgens mij een log van 130+
Veel zal wel afhankelijk zijn van de dag imo.
2 wedstrijden waarbij wim 1 keer onwel is geworden na de medley.
Daarnaast heb ik zelf nog een keer tegen wim gestaan en ook nog een keer tegen alex.. Ik denk gewoon dat alex nog een stuk sterker is.. maar we zullen het zien tzt.
ja ik ken ze totaal niet, dus dat kan mijn keuze van top 3 wel serieus beinvloeden.Ik ben ook zeer benieuwd naar de van oords. Als ik me niet vergis deden ze toen voor het eerst loglift.
Klopt, heb het gezien.. Op overhead pakken ze Gijs ook allebei, op de rest (denk ik) niet..
Van Wim Jammaer weet ik het niet, maar verwacht veel van 'm. De top 3 zal erbovenuit steken normaal gezien.
Dat zeker!

Ach... ik weet ook zeker dat ik op 2 bepaalde oefeningen ook ga knallen dat jullie allemaal tyfushard je best moeten doen om me daar op voor te blijven![]()
Ja hopelijk kunnen we beetje in het kielzog blijven van Wim ...

de gebroeders zijn voor velen onbekend, behalve voor wij Highlandgamers
en Doetze...![]()

Met stil en verlegen zijn kom je nergensEn Simon... tja, de stille verlegen jongen van een jaar geleden is idd al wel even verdwenen![]()

met het intelligentieniveau van zo'n posts ook niet![]()