XXL Nutrition

Operatie gyneacomastie

Hallo allemaal,

ik heb ook gynecomastia en ik wil het laten weghalen. ik heb het al sinds mijn 13e en ben nu bijna 17. ik zou er nu wel eindelijk een keer vanaf willen. het enige waar ik bang voor ben is dat je het heel erg gaat zien als je geopereerd wordt..

dus wilde hier ff checken of je er echt niets van ziet. Heeft iemand misschien fotos van voor en na?

Alvast heel erg bedankt! ik denk erover om het zo snel mogelijk te laten doen.

Hallo allemaal,

ik heb ook gynecomastia en ik wil het laten weghalen. ik heb het al sinds mijn 13e en ben nu bijna 17. ik zou er nu wel eindelijk een keer vanaf willen. het enige waar ik bang voor ben is dat je het heel erg gaat zien als je geopereerd wordt..

dus wilde hier ff checken of je er echt niets van ziet. Heeft iemand misschien fotos van voor en na?

Alvast heel erg bedankt! ik denk erover om het zo snel mogelijk te laten doen.
bekijk dit filmpje:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/gynecomastia-info-and-chirurgie-video-116175/

thx voor het filmpje. Ik denk dat ik het ga doen.
vergeleken bij de mensen in dat filmpje is het bij mij helemaal niet zo erg!
ik zag ook dat je er echt niets van ziet van een litteken ofzo.

Bedankt! jullie horen nog wel van me hoe het gegaan is.

thx voor het filmpje. Ik denk dat ik het ga doen.
vergeleken bij de mensen in dat filmpje is het bij mij helemaal niet zo erg!
ik zag ook dat je er echt niets van ziet van een litteken ofzo.

Bedankt! jullie horen nog wel van me hoe het gegaan is.
ja zijn idd wel extreme voorbeelden maar volgensmij zeiden ze in dat filmpje ook dat het na 6 maanden weg gaat ( het litteken).

ja zijn idd wel extreme voorbeelden maar volgensmij zeiden ze in dat filmpje ook dat het na 6 maanden weg gaat ( het litteken).

Heb jij ook gynecomastia gehad? en hoe is het bij jou dan verlopen? of ben je hier gewoon ter info? ;)

nog even een vraagje, als ik het volgende week zou willen laten weghalen kan dat dan gelijk of is er wel een wachtlijst van een maand?

Heb jij ook gynecomastia gehad? en hoe is het bij jou dan verlopen? of ben je hier gewoon ter info? ;)

nog even een vraagje, als ik het volgende week zou willen laten weghalen kan dat dan gelijk of is er wel een wachtlijst van een maand?
ik ben nog maar 14 dus als ik het krijg kan het binnen een maand weg zijn. en of je wachtlijst krijgt hangt af naar welke chirurg je gaat.

ik ben nog maar 14 dus als ik het krijg kan het binnen een maand weg zijn. en of je wachtlijst krijgt hangt af naar welke chirurg je gaat.

Ik had het ook toen ik 14 was ongeveer. die huisarts van me zei dat het na een maand weg zou zijn en anders na een jaartje. ik ben nu 2 jaar verder. lang genoeg voor lul gelopen dus zegmaar;)

• Topic Starter Topic Starter
nu bijna 5 maanden later zie je bijna niks meer van de operatie al zit er nog wel een beetje littekenweefsel aan de binnenkant(zie je dus niet van de buitenkant) dat was veel meer maar tis echt gekrompen en t zal over een paar maanden wel weg zijn.
ik ben echt blij dat ik die operatie heb laten doen en ik bankdrukte na 1 maand alweer en ik was na 1-2 maanden weer de oude. ik druk inmiddels 75kg 3 sets van 8
@fred ik zou t gewoon doen jonge ;)

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
-------

Laatst bewerkt:
Ik wordt in augustus in het Tergooi Ziekenhuis in Hilversum geopereerd. Mijn verzekeraar neemt de volledige kosten op zich. Bekijk hier mijn foto`s en topic: http://tinyurl.com/2urkw5g

Zal na de operatie de na foto`s plaatsen.

Gr,

Hista

Terug
Naar boven