Fitness Seller

operatie

#rocker#

Novice
Waardering
0
dag allemaal, ik ben nieuw en het een vraagje. Ik ben 1 jaar geleden voor het laatst geopereerd aan mijn borstkas. Ik had een misgroeide ribbenkast. Op de dokters advies ben ik gaan trainen om de boel te verstevigen, omdat mijn midderif heel gevoelig is, heeft de dokter tegen mij gezegd om mijn spiermassa op te bouwen, hij zij dat ik voor het trainen creatine kon nemen, of een medisch verandwoord anebole. De dokter had gezegd dat anebole wel verkrijgbaar was via internet. Bij deze wil ik graag advies, welke kuur kan ik het best gebruiken. Ik wil graag ik een paar kilo aankomen. Ik ben 1.83 weeg 85 kilo, en ik train al een jaar.
bij voorbaat dank,

de dokter zegt dat je anabolen mag nemen ??? wtf is dat voor peppie

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb, hij zij dat ik creatine of een andere soort anebole kon gebruiken. maar creatine is geen anebole, maar een supplement. Das dan inderdaad een beetje dom wat ie zei

#rocker# zei:
De dokter had gezegd dat anebole wel verkrijgbaar was via internet.

Vreemde dokter heb jij ???

aas dient hij toch echt zelf voor te schrijven en niet iemand verwijzen naar internet.

Sobiso vind ik het raar dat die anabolen aanbeveelt om spiermassa te bouwen, ik zou een doktor eerder zien zeggen dit op natuurlijke wijze te doen.

Ja hoor... ik zou me toch sterk afvragen of hij wel bevoegd is om zijn functie uit te mogen voeren. Wazig.

Ongeloofwaardig vind ik! Sommige dokters schrijven nog briefjes voor anabolen bij de apotheker (susta en deca50 in Belgie). Maar dokters die je het internet opsturen naar ongekontroleerde en van afkomst onbekende stuff..??

Ik zou willen dat mijn dokter mij anabolen voorschreef. Toch zou ik dan zorgen dat ik ze via hem zal krijgen. Op recept hoef je natuurlijk niets te betalen. Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt en dat jou dokter gewoon voedingssuplementen heeft bedoeld.