Fitness Seller

operatie

#rocker#

Novice
Waardering
0
dag allemaal, ik ben nieuw en het een vraagje. Ik ben 1 jaar geleden voor het laatst geopereerd aan mijn borstkas. Ik had een misgroeide ribbenkast. Op de dokters advies ben ik gaan trainen om de boel te verstevigen, omdat mijn midderif heel gevoelig is, heeft de dokter tegen mij gezegd om mijn spiermassa op te bouwen, hij zij dat ik voor het trainen creatine kon nemen, of een medisch verandwoord anebole. De dokter had gezegd dat anebole wel verkrijgbaar was via internet. Bij deze wil ik graag advies, welke kuur kan ik het best gebruiken. Ik wil graag ik een paar kilo aankomen. Ik ben 1.83 weeg 85 kilo, en ik train al een jaar.
bij voorbaat dank,

de dokter zegt dat je anabolen mag nemen ??? wtf is dat voor peppie

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik het verkeerd geformuleerd heb, hij zij dat ik creatine of een andere soort anebole kon gebruiken. maar creatine is geen anebole, maar een supplement. Das dan inderdaad een beetje dom wat ie zei

#rocker# zei:
De dokter had gezegd dat anebole wel verkrijgbaar was via internet.

Vreemde dokter heb jij ???

aas dient hij toch echt zelf voor te schrijven en niet iemand verwijzen naar internet.

Sobiso vind ik het raar dat die anabolen aanbeveelt om spiermassa te bouwen, ik zou een doktor eerder zien zeggen dit op natuurlijke wijze te doen.

Ja hoor... ik zou me toch sterk afvragen of hij wel bevoegd is om zijn functie uit te mogen voeren. Wazig.

Ongeloofwaardig vind ik! Sommige dokters schrijven nog briefjes voor anabolen bij de apotheker (susta en deca50 in Belgie). Maar dokters die je het internet opsturen naar ongekontroleerde en van afkomst onbekende stuff..??

Ik zou willen dat mijn dokter mij anabolen voorschreef. Toch zou ik dan zorgen dat ik ze via hem zal krijgen. Op recept hoef je natuurlijk niets te betalen. Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt en dat jou dokter gewoon voedingssuplementen heeft bedoeld.

hij zei dat creatine een anabolische werking heeft, dus wat de spiergroei bevorderd, en dat er nog meer dingen te vekrijgen zijn die medisch verandtwoordt zijn. Ik denk dat hij niet echt anabole bedoelde maar die supplementen. Dus dit is wat hij precies zij voor de goede orde. Nu heb ik het goed geformuleerd, Ik denk dat ik maar op mn dokters advies afga en gewoon supplementen ga nemen, zoals creatine. Want supplement zijn zat te verkrijgen via internet.

en wat is dan beter vloeibare creatine of de poeder

Anabool betekent gewoon spieropbouwend. Creatine is dus een anabool net als andere spieropbouwende supplementen (als ze werken). Dat heeft je dokter bedoeld, geen androgene anabole steroiden.

Thorwulf zei:
Anabool betekent gewoon spieropbouwend. Creatine is dus een anabool net als andere spieropbouwende supplementen (als ze werken). Dat heeft je dokter bedoeld, geen androgene anabole steroiden.

Is gelukkig ook maar een minimaal verschil tussen beide zaken :D

Hehe, these threads are the reason why I'm yet again amused. :D

#rocker# zei:
dag allemaal, ik ben nieuw en het een vraagje. Ik ben 1 jaar geleden voor het laatst geopereerd aan mijn borstkas. Ik had een misgroeide ribbenkast. Op de dokters advies ben ik gaan trainen om de boel te verstevigen, omdat mijn midderif heel gevoelig is, heeft de dokter tegen mij gezegd om mijn spiermassa op te bouwen, hij zij dat ik voor het trainen creatine kon nemen, of een medisch verandwoord anebole. De dokter had gezegd dat anebole wel verkrijgbaar was via internet. Bij deze wil ik graag advies, welke kuur kan ik het best gebruiken. Ik wil graag ik een paar kilo aankomen. Ik ben 1.83 weeg 85 kilo, en ik train al een jaar.
bij voorbaat dank,

kerel,

De dokter zou je ook zelf anabolen voor kunnen schrijven ipv je te verwijzen naar internet.
Als de dokter het voorschrijft kost het je 0,0 en je hebt dan meteen begeleiding qua bloedonderzoek.
Vraag eens aan je arts of hij je Andriol, Sustanon of Proviron voor kan schrijven, geef aan dat je internet niet vertouwdt en je het graag verantwoordt doet.
Als de arts je de tip al gaf zal hij naar mijn idee je gewoon wat voorschrijven.

succes

Terug
Naar boven