- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga m op de 360 halen ja, ik wil gewoon het maximale eruit en dat lukt niet op mijn pc.
trekt ie nietSettings minder hoog zetten?
medium/low is evenwaardig of superieur aan console versie...

Moet je helaas melden dat de mp geen zak aan is. de co-op is het vetst van het hele spel.. Erg teleurstellend van die mp, had echt beter verwacht.Mp connect hij heel slecht met de servers. Wat een klote probleem zeg. Mp lijkt me juist leuk.
Co-op is leuk met z'n 2en? Met drie man kan het ook nog he? Anders ga ik hem gewoon terugbrengen.Moet je helaas melden dat de mp geen zak aan is. de co-op is het vetst van het hele spel.. Erg teleurstellend van die mp, had echt beter verwacht.
co-op kan met zn 4en. 1 iemand is dan de teamleider hehe.. maar de campaign is nogal kort, 11 missies bij elkaar.. de vraag is dan alleen nog of je het nog een keer speelt om andere routes etc te proberen of dat je het naar 1x uitspelen weglegt.. Als je het niet erg vind om het allemaal opnieuw te spelen met maten etc, dan is het wel vet hehe.. en er kom ook nog wel DLC aan binnenkort denk ik.Co-op is leuk met z'n 2en? Met drie man kan het ook nog he? Anders ga ik hem gewoon terugbrengen.
Ik had hem eigenlijk gekocht voor mp. Maar als jij zegt dat co-op wel de moeite waard is dan wil ik hem misschien nog wel houden.
Anders wachten op cod.
DLC staat voor?co-op kan met zn 4en. 1 iemand is dan de teamleider hehe.. maar de campaign is nogal kort, 11 missies bij elkaar.. de vraag is dan alleen nog of je het nog een keer speelt om andere routes etc te proberen of dat je het naar 1x uitspelen weglegt.. Als je het niet erg vind om het allemaal opnieuw te spelen met maten etc, dan is het wel vet hehe.. en er kom ook nog wel DLC aan binnenkort denk ik.
Idd man.. echt zonde, taloze bug zoals choppers uit de lucht schieten met 1 kogel, ragdolls die zwaar trippen, een atlaunchter die uit je kont steekt.. die zijn nog niet zo erg.. maar die AI bugs.. **** man, ze hebben zich zo erg gefocust op die complexe AI dat ze de basis gewoon zijn vergeten ofzo.. maar mss komt dit omdat er ook een hele hype omheen was, dan valt het meestal wel tegen.Beetje teleurgesteld door de Multiplayermodus. Co-op is wel oke, jammer dat het maar beperkt is met 4 man EN dat er ook geen missioneditor bij zit.
Versus modes zijn verschrikkelijk, iedereen neemt 3 AI members mee, dus je loopt continu te k*tten met je eigen leden en je bent meer bezig met AI van de tegenpartij te schieten. Die hadden ze er beter uit kunnen laten.
Ook jammer dat er maar 3 maps zijn online, echt drama. Verder is het realisme vrij ver te zoeken en mis ik een heeeele hoop animaties. Bijna alles wat ze in die filmpjes hebben laten zien mis ik. Iemand 6-7 keer moeten schieten met een M21 is ook verre van realistisch te noemen maargoed.
Wachten is op Battlefield: Bad company 2. Misschien dat ze daar eens een hardcore mode in kunnen gooien om het realisme op te krikken voor de mensen die dat willen.
Downloadable concent, maps dus enzo.. mss zelfs wel een kleine extra campaign en die dingen
Idd, de mp speel ik nooit meer.. ik replay wel de campaign en wacht op dlcNou ik heb vanavond eindelijk een beetje de mp kunnen spelen. Vond het nou niet echt denderend ofzo. Ik denk dat ik hem morgen ga terugbrengen. Dit is niet wat ik ervan heb voorgesteld.
Word ook heel vaak onder het spelen eruit gegooit en kom vaak niet in de servers.
kwa gameplay vallen die 2 niet te vergelijken.. maar ik hoop wel dat die mijn verwachtingen 100% waar maakt.. niet 73% zoals OFPIk heb hem ook gekocht op de 360. Ziet er aardig uit, maar denk wel dat MW2 een stuk beter zal zijn