jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pc of console?pff gaat wel, maar toch te traag voor commands te geven en dergelijke. Ok beweegt mijn vizier veel te snel.

ah... nvmlaptop acer aspire 57338G, niet moeilijk dat hij niet vlot draait![]()

Ja idd, toch wel een beetje mixxed feelings.. het voelt zo groots aan maar toch, als je dan soms om je heen kijkt bij een zogenaamde ''massive invasion'' zie je echt maar 20 man ofzo.. ik ga hem nog een keer spelen.. op experienced deze keer hehe.. kieken of dat wat beter isGister ff single player uitgespeeld op de ps3.. ben er nog steeds niet uit wat ik er van moet vinden.. trophies zijn in ieder geval wel belachelijk makkelijk te scoren zeg
Ja idd, toch wel een beetje mixxed feelings.. het voelt zo groots aan maar toch, als je dan soms om je heen kijkt bij een zogenaamde ''massive invasion'' zie je echt maar 20 man ofzo.. ik ga hem nog een keer spelen.. op experienced deze keer hehe.. kieken of dat wat beter is
Hardcore is te hard manwat ik hoor is dat je op experienced geen namen meer ziet van je eigen troepen en ook de vijand niet meer op de map ziet. Als ik um nog een keer ga spelen doe ik t op hardcore.. alleen heb je daar geen checkpoints meer, dus door = missie opnieuw spelen lol
ik ga nu al kapot bij mission 3 op experienced.. het is al een hele stap van normal naar experienced, het voelt nu ook echt alsof de vijand weet wat ze doen.. terug vechten, en niet alleen de hele tijd terugtrekkenDe vorige was echt super.. ook met de editor kon ik, en kan ik nog steeds (soms speel ik m nog) uren stoeien. 100den vijanden erin op een strand en je hebt een d-day hehe, geweldig is datwaren jullie dan een fan van de vorige? Ik vond de vorige echt super.
Zij die het op pc spelen, duurt wapen wisseling ook zolang? Reload duurt even ok, maar bv ff snel een granaatje gooien duurt uren.
En qua orders loopt het niet vlot, teammaats zijn dom en doen soms ni wat ik vraag. BV fast move naar extraction point terwijl er nog vijanden zijn. Ipv terug te trekken liggen ze daar nog wat te kullen. Laat ze dus maar simpel weg mij volgen, maar als je dan stilstaat en mikt lopen ze telkens voor je vizier.

Zeer vervelend tegen tijd.