Fitness Seller

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

ik ga hem even downloaden.

Net ff gebrand, doe hem nu in me 360 :)

Wat een bagger :o

ff gespeeld, maar single player is niet een moer aan...

Gister ff single player uitgespeeld op de ps3.. ben er nog steeds niet uit wat ik er van moet vinden.. trophies zijn in ieder geval wel belachelijk makkelijk te scoren zeg

• Topic Starter Topic Starter
Gister ff single player uitgespeeld op de ps3.. ben er nog steeds niet uit wat ik er van moet vinden.. trophies zijn in ieder geval wel belachelijk makkelijk te scoren zeg
Ja idd, toch wel een beetje mixxed feelings.. het voelt zo groots aan maar toch, als je dan soms om je heen kijkt bij een zogenaamde ''massive invasion'' zie je echt maar 20 man ofzo.. ik ga hem nog een keer spelen.. op experienced deze keer hehe.. kieken of dat wat beter is

Ja idd, toch wel een beetje mixxed feelings.. het voelt zo groots aan maar toch, als je dan soms om je heen kijkt bij een zogenaamde ''massive invasion'' zie je echt maar 20 man ofzo.. ik ga hem nog een keer spelen.. op experienced deze keer hehe.. kieken of dat wat beter is

wat ik hoor is dat je op experienced geen namen meer ziet van je eigen troepen en ook de vijand niet meer op de map ziet. Als ik um nog een keer ga spelen doe ik t op hardcore.. alleen heb je daar geen checkpoints meer, dus door = missie opnieuw spelen lol

lol, de console versie ziet er toch maar pover uit tov de versie van een intussen low spec pc uit 2006 (bijv core2duo met 8800)

wat ik hoor is dat je op experienced geen namen meer ziet van je eigen troepen en ook de vijand niet meer op de map ziet. Als ik um nog een keer ga spelen doe ik t op hardcore.. alleen heb je daar geen checkpoints meer, dus door = missie opnieuw spelen lol
Hardcore is te hard man :p ik ga nu al kapot bij mission 3 op experienced.. het is al een hele stap van normal naar experienced, het voelt nu ook echt alsof de vijand weet wat ze doen.. terug vechten, en niet alleen de hele tijd terugtrekken

Vandaag ook maar eens aangeslingerd op de 360. Opzich qua gameplay best leuk. Is weer eens wat anders als die fast-paced shooters. Alelen grafisch inderdaad niet erg indrukwekkend.

had er veel van verwacht en werd ook veel beloofd maar stelt zwaar teleur

Heb 't spel nog eens de kans gegeven, maar blijf bij m'n mening. Het doet me echt niks deze game, weg ermee!

waren jullie dan een fan van de vorige? Ik vond de vorige echt super.

Zij die het op pc spelen, duurt wapen wisseling ook zolang? Reload duurt even ok, maar bv ff snel een granaatje gooien duurt uren.

En qua orders loopt het niet vlot, teammaats zijn dom en doen soms ni wat ik vraag. BV fast move naar extraction point terwijl er nog vijanden zijn. Ipv terug te trekken liggen ze daar nog wat te kullen. Laat ze dus maar simpel weg mij volgen, maar als je dan stilstaat en mikt lopen ze telkens voor je vizier.

waren jullie dan een fan van de vorige? Ik vond de vorige echt super.

Zij die het op pc spelen, duurt wapen wisseling ook zolang? Reload duurt even ok, maar bv ff snel een granaatje gooien duurt uren.

En qua orders loopt het niet vlot, teammaats zijn dom en doen soms ni wat ik vraag. BV fast move naar extraction point terwijl er nog vijanden zijn. Ipv terug te trekken liggen ze daar nog wat te kullen. Laat ze dus maar simpel weg mij volgen, maar als je dan stilstaat en mikt lopen ze telkens voor je vizier.
De vorige was echt super.. ook met de editor kon ik, en kan ik nog steeds (soms speel ik m nog) uren stoeien. 100den vijanden erin op een strand en je hebt een d-day hehe, geweldig is dat :D

Teammates zijn nog niet zo heel dom.. maar ze reageren gewoon te langzaam, fall back is gewoon fall back en niet ''Wacht eerst ff dat ventje afknallen en dan trek ik me terug'' order.. een granade pakken duurt ook uren, snap wel dat dit ook in het echt niet zo heel snel gaat maargoed.. Gewoon super zonde dat ze die dingen gewoon niet hebben gefixt.. ik hoop nog voor een update, maar ik weet niet of die er nog komt..

heb hem uit, zo plots. Is echt wel een kort spel dan. Ik heb wel gecheat met mijn slo-mo pc :p

Wel spijtig van de tijdsdruk bij sommige missies/fases van missies. Ik mis een beetje de mogelijkheid om de tijd te nemen en wat leukere manieren te zoeken. Ook weinig wapen keuzes vind ik. Ik ben wel een sniper fanaat en dat duurt toch even voor je die krijgt.

Er was precies vroeger ook de mogelijkheid om te uitrusting te behouden of te kiezen voor de missies denk ik. Nu begin je elke keer met rommel en keuze naar betere wapens tijdens de missies is er niet echt, meestal steeds het zelfde even slecht.

En heb nog eens gemerkt dat mijn teammates schrik hebben om te schieten, ik zette ze speciaal op "fire at will" of net "fire on my command" (anders blijven ze maar schieten terwijl ik wil "ontsnappen". Maar dan val je aan en krijg je te horen "specops at 25m east" en mijn mannen doen niks. ALS ze me al gevolgd hebben, soms willen ze echt ni mee :D Zeer vervelend tegen tijd.

Terug
Naar boven