AndroidHealthClinic

Opgehangen hondje door invalide vrouw zelf uitgevoerd!!

Ik zou zeggen: Een kwartier in een donkere kamer met D. en wat ranzige coïtusspeeltjes.

Of is dat te grof? :o

Een dooie mus, een dood hondje, waar maken we ons toch allemaal druk om? Er gaan zoveel mensen dood waar niemand naar omkijkt.

ik blijf het maar zeggen...
we need to go back to the 80ties

• Topic Starter Topic Starter
spiertje16 zei:
ik blijf het maar zeggen...
we need to go back to the 80ties

Zo rooskleurig waren die jaren ook niet kerel. Hoop van de stadsvernieuwingsbuurten waren in die tijd regelrechte ghetto's.

zieke k*t!

boerenkool zei:
Een dooie mus, een dood hondje, waar maken we ons toch allemaal druk om? Er gaan zoveel mensen dood waar niemand naar omkijkt.

wie heeft er volgens jou de hoogste aaibaarheidsfactor, ik zou het geweten hebben hoor, kijk maar naar zijn lieve oogjes :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en wat moet ik hier mee :shrug:

_1685420_child_150ap.jpg

der zit nog wat eiwitten in z'n beenderen :lick:

agree, laatst kreeg een amerikaan 23 jaar omdattie een hond had afgeknald. . . amerikaanse militairen die onschuldige burgers vermoorden in irak kregen een 3maanden :eek:
dus voor je begint met moorden, ga naar irak:D 92burgers in ruil voor 1 hond, hoeveel zijn we waard tegenwoordig?:no:

Big'r zei:
Ik zou zeggen: Een kwartier in een donkere kamer met D. en wat ranzige coïtusspeeltjes.

Of is dat te grof? :o

Dát kun je niemand aan doen. Dan nog liever een anale vernedering door M-M gevolgd door een lethal injection.

Zal idd wel een gestoord mens zijn

Blackadder zei:
wie heeft er volgens jou de hoogste aaibaarheidsfactor, ik zou het geweten hebben hoor, kijk maar naar zijn lieve oogjes :)

_1685420_child_150ap.jpg

Ja als je zo denkt, moet je je serieus afvragen: ben ik zelf nog wel mens?

Blackadder zei:

_1685420_child_150ap.jpg

Kinderen die leiden is altijd k*t...:(

"slavernij" terug invoeren en gebruiken als huis of buitenhulp, elke dag eten, vast werk, en een dak boven hun hoofd, is meer dan dat ze nu hebben...

Greetzzz

en hierbij is twjunk mijn officiele ballenschoonmaker :lick:

Geweldig:rolleyes:

Wat een verhaal he... op zo'n manier om aandacht vragen, wat zal die zich doodschamen zeg. Maar ze heeft d'r straf vast wel gehad... iedereen kijkt haar nu met de nek aan.

Terug
Naar boven