XXL Nutrition

Nieuws Opgepakte man heeft boete van 68.000 euro bij politie!

Stayz

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
DRIEBERGEN - De Verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft dinsdag op de A16 bij Breda een man uit Amstelveen aangehouden omdat hij nog een boete van 68.215,75 euro had openstaan.

De agenten controleerden de 59-jarige man nadat hij de maximumsnelheid met 27 kilometer per uur had overschreden. Dit meldde het KLPD dinsdag.,, [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boete
Op het politiebureau kon de man 215,75 euro en de boete voor de snelheidsovertreding, 152 euro, direct betalen.

Voor de resterende 68.000 euro kan hij kiezen: betalen of 240 dagen in hechtenis blijven. De man is overgebracht naar het arrestantencomplex in Breda.

Wat zouden jullie doen?

Betalen of 240 dagen zitten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vluchten naar het buitenland..

Zitten zonder twijfel, hoe wil je dit geld verdienen ?

Dan kun je niks meer doen in je leven.Snap ook niet hoe het zover heeft kunnen komen.

240 dagen de gevangenis in omwege wat geld, wat idioot

• Topic Starter Topic Starter
Zitten zonder twijfel, hoe wil je dit geld verdienen ?

Dan kun je niks meer doen in je leven.Snap ook niet hoe het zover heeft kunnen komen.

+1

Snap het ook niet!
Ik zou zitten .. volgens mij is zitten in nederland niet onverdragelijk! Denk ik..

Maar ja zowieso zorgen dat je je shit betaald toch!

240 dagen ziten natuurlijk...............is sowieso al goedkoop!

volgens mij geld voor kleinere boetes, uitzitten a raison van 50 euro per dag?

in dat geval kan hij nog wel even zitten!! ( bijna 4 jaar?)
:roflol:

Kan jij 62K verdienen in 240 dagen? Dat kan je jezelf ook afvragen. :)

Kan jij 62K verdienen in 240 dagen? Dat kan je jezelf ook afvragen. :)

Nee maar wel 68;)

Geintje, ik zou gaan zitten. Al is dan wel je toekomst vern**kt. Waarschijnlijk had hij die toch al niet met zijn schulden (zouden wel leningen zijn)

Op een schietclub gaan.

Ik mocht willen dat ik dat bedrag had gekregen voor 240 dagen zitten.:roflol:

240 dagen zitten voor €68k. Ik zou zeggen doe mij maar 480 dagen, de €68k stort je maar op volgend rekeningnummer...

Ik heb em nog wat sterker-

Politiemensen van de afdeling zware criminaliteit van de regionale recherche zagen de bestuurder van een dure BMW op 27 juni in de omgeving van het Olympisch Stadion in Amsterdam door rood rijden. Ze zetten de achtervolging in en dwongen de automobilist iets verderop zijn wagen aan de kant te zetten.

Zowel de bestuurder als de passagier bleken al eerder met justitie in aanraking te zijn gekomen wegens overtreding van de opiumwet. Dat verleden, gekoppeld aan de dure huurauto en nog wat bevindingen gaf de rechercheurs reden om verder te zoeken.

In de kofferbak van de wagen troffen ze een hoeveelheid weed en hasj aan. Er lag ook een laptoptas met daarin 150.000 euro aan cash geld. Ook trof de politie in de auto vijftien gsm’s aan.

Met name de partij drugs gaf de rechercheurs de mogelijkheid om ook huiszoeking te doen bij de verdachte bestuurder. Hierbij werd tientallen kilo hasj en weed aangetroffen. Tevens vonden de rechercheurs papieren van de aankoop van een woning in de Aker van 310.000 euro met daarbij nota’s van verbouwingen en huisraad ter waarde van 93.000 euro.

De bestuurder bleek ook een polshorloge om te hebben van 30.000 euro. De verdachte kon geen afdoende verklaring geven voor zijn bezittingen. Hij had een baan waarbij hij op papier 1900 euro per maand verdiende. Terwijl de auto waarin hij reed al 900 euro per maand kostte.

Het aangetroffen geld, het huis, de drugs, en het horloge zijn in beslag genomen.

pwned!
http://www.ad.nl/binnenland/2427903/Door_rood_rijden_kost_dealer_vermogen.html

Ik zou gaan zitten. Geen twijfel

Wat een land he jongens, zedendelinquenten krijgen een taakstraf en iemand met een paar centen boete mag gaan zitten, want.....dat kost de staat geld he, boetes niet betalen.

Voor 68.000 euro op me rekening ga ik meteen in de handboeien.

Terug
Naar boven