- Waardering
- 40
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijgen jullie ook een fortisbank reclame bij het lezen van de post van de topicopener?

Krijgen jullie ook een fortisbank reclame bij het lezen van de post van de topicopener?
Vandaar ook die advertentie.De TS heeft het hele zooitje gekopieërtVandaar ook die advertentie.

Ik heb em nog wat sterker-
pwned!
http://www.ad.nl/binnenland/2427903/Door_rood_rijden_kost_dealer_vermogen.html
Hahaha was ik vergeten te verwijderen.. Stond ook een plaatje van een politie auto, die had ik wel weggehaald.. haha![]()

Ik vind het vreemd dat dat er zo staat. Tegenwoordig (en al heel lang zo) kan je namelijk je boetes niet meer uitzitten. Het is betalen of zitten door niet te betalen en dan alsnog betalen.

Ik heb em nog wat sterker-
pwned!
http://www.ad.nl/binnenland/2427903/Door_rood_rijden_kost_dealer_vermogen.html

Wat een land he jongens, zedendelinquenten krijgen een taakstraf en iemand met een paar centen boete mag gaan zitten, want.....dat kost de staat geld he, boetes niet betalen.
DRIEBERGEN - De Verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft dinsdag op de A16 bij Breda een man uit Amstelveen aangehouden omdat hij nog een boete van 68.215,75 euro had openstaan.
De agenten controleerden de 59-jarige man nadat hij de maximumsnelheid met 27 kilometer per uur had overschreden. Dit meldde het KLPD dinsdag.,, [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Boete
Op het politiebureau kon de man 215,75 euro en de boete voor de snelheidsovertreding, 152 euro, direct betalen.
Voor de resterende 68.000 euro kan hij kiezen: betalen of 240 dagen in hechtenis blijven. De man is overgebracht naar het arrestantencomplex in Breda.
Wat zouden jullie doen?
Betalen of 240 dagen zitten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat heet geen gijzeling. Dat is wat anders.gijzeling heet dat...............maar hoe wil je die 68K gaan ophoesten dan?
![]()
Dat heet geen gijzeling. Dat is wat anders.
En hoe je aan 68K moet komen? Mij een rotzorg. Moet je je maar aan de regels houden.