XXL Nutrition

Opgezette schouder

alfaman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
20%
Gisteren heb ik 500MG test e & 200MG Deca (totaal 3ml) in mijn rechterschouder laten spuiten. Ik was vergeten om de olie op te warmen.

Nu heb ik pijn als spierpijn in mijn schouder. Hij is wat dikker dan mijn linker schouder. Wat te doen

Masseren...wachten tot het over gaat...

VP 20% en deca? :)

Olie op te warmen? Naar kamertemparatuur ofzo ?

Als je 3ml in je schoudertje van je zet kan je wel eens pijn hebben ja.
Zoveel grote en soepele spieren in je lichaam en jij kiest om naast een scharnier te zetten?

Ga gewoon voor glute , quad of lat.
Ik PERSOONLIJK prik enkel met insulinespuitjes in men schouder.(hcg of ghrp6)

waarschijnlijk niets aan de hand...als je er over 1-2 weken nog last van hebt mag je zorgen maken.

ik warm me olie nooit op voor injecteren

Gisteren heb ik 500MG test e & 200MG Deca (totaal 3ml) in mijn rechterschouder laten spuiten. Ik was vergeten om de olie op te warmen.

Nu heb ik pijn als spierpijn in mijn schouder. Hij is wat dikker dan mijn linker schouder. Wat te doen

olie opwarmen, ik heb dat nooit gedaan. is dat een nieuwe hype?

waarom zet je in godsnaam 3ml in je schouder? tuurlijk heb je daarna spierpijn heeft niets met opwarmen of wat dan ook te maken maar puur met de hoeveelheid.

• Topic Starter Topic Starter
Word al langer gedaan hoor, spuit even onder de oksel zodat de vloeistof op lichaamstemperatuur is, en wat dunner is..

+1
Spuit ook wat gemakkelijker.

waarom zet je in godsnaam 3ml in je schouder? tuurlijk heb je daarna spierpijn heeft niets met opwarmen of wat dan ook te maken maar puur met de hoeveelheid.

Over twee schouders verdelen ?
Diegene die voor mij prikt wilt alleen in mijn schouder prikken en durft niet in mijn been te spuiten. Ivm aderen en zenuwen.

Olie op te warmen? Naar kamertemparatuur ofzo ?

Als je 3ml in je schoudertje van je zet kan je wel eens pijn hebben ja.
Zoveel grote en soepele spieren in je lichaam en jij kiest om naast een scharnier te zetten?

Ga gewoon voor glute , quad of lat.
Ik PERSOONLIJK prik enkel met insulinespuitjes in men schouder.(hcg of ghrp6)

Ik heb gewoon 40mm bij 0.8mm naald. Hij gaat voor de helft erin.

3ml in schouder normaal dat het dag erna pijn doet, max wat ik in schouder zet is 1.5ml anders heb ik echt veel last rest doe ik in quads en glutes

3 ml in de schouder is teveel van het goeie :D

Opwarming doe ik ook, ff boven de kachel houden zodat het goed warm is .. Vloeit het gelijk niets eruit omdat de olie wat dunner is geworden

Terug
Naar boven